نمایشگاه «اسوه» در ملایر افتتاح شد

نمایشگاه «اسوه» روز سه شنبه سوم مهر ماه همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده بسیج مساجد و محلات استان همدان، فرمانده سپاه ناحیه ملایر و دیگر مدیران شهرستانی از امروز به مدت دو روز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برپا شد.

این نمایشگاه با ۴۴ غرفه، دستاوردهای اقشار مختلف بسیج و پایگاه های بسیج محلات شهرستان ملایر را در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری، کشاورزی، علمی و پژوهشی، فضای مجازی و صنایع دستی در معرض دید عموم قرار داده است.

فرمانده بسیج مساجد و محلات استان همدان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با بیان اینکه امروز در این نمایشگاه شاهد جلوه های با شکوهی از خدمت رسانی و تلاش در بخش های مختلف هستیم، افزود: رزمندگان عزیز ما در هشت سال دفاع مقدس، باشکوه ترین تابلوهای ایثار و فداکاری را ترسیم کردند و امروز شاهد امتداد آن فداکاری و تلاش ها در پایگاه های بسیج شهرستان ملایر هستیم.

سرهنگ پاسدار ابراهیم بختیاری پویش های بسیجیان شهرستان ملایر را کم نظیر و بی نظیر خواند و مطرح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، بسیج خدمتگزار ملت ایران است و امروز بسیجیان در ۴۴ غرفه این نمایشگاه، توانمندی ها، ابتکارات و خدمت رسانی های خود را به منصه ظهور گذاشتند.

بختیاری، اقدامات بسیجیان در حوزه اقتصاد مقاومتی و خدمت رسانی به مردم را بی بدیل دانست و تصریح کرد: بسیجیان شهرستان ملایر در حوزه فضای مجازی، تولید محتوا و نقش آفرینی در فضای مجازی جلوه های زیبایی ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه در حوزه علمی و پژوهشی نیز اقدامات باارزشی از جمله تالیف کتاب و ارسال مقالات به مجامع علمی معتبر دنیا انجام شده است، گفت: بسیج امروز محل ظهور و بروز استعدادهای جوانان جهت خدمت به مردم است.

فرمانده بسیج مساجد و محلات استان همدان به اقدامات انجام شده در حوزه بسیج اقشار از جمله بسیج جامعه پزشکی و یا فرزندآوری اشاره و خاطرنشان کرد: در کانون بسیج مهندسین کشاورزی در حوزه امنیت غذایی اقداماتی از جمله مقابله با تراریخته ها و کشت فراسرزمینی با کمک وزارت جهاد کشاورزی در حال انجام است.

بختیاری با تاکید بر اینکه ملایر بعنوان خورشیدی در شهرهای کشور می درخشد، گفت: دو نشان جهانی مبلمان منبت و انگور، ملایر را از دیگر شهرها متمایز کرده است.

وی از مردم ملایر دعوت کرد که فرزندانشان را به بسیج بسپارند و افزود: امروز بسیج محل رشد و تربیت استعدادهای جوانان است و بسیجیان در قرارگاه های یازده گانه بسیج از جمله ورزش، هنر، فضای مجازی و علمی و پژوهشی، استعدادیابی و سازمان دهی می شوند.

فرمانده بسیج مساجد و محلات استان همدان خاطرنشان کرد: امروز در غزه و لبنان شاهد جلوه های زیبایی از مقابله رزمندگان مقتدر و مظلوم غزه و لبنان با تمدن برشکسته غرب هستیم تا تمدن آنها را به چالش بکشند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070302514
  • خبرنگار : 50416