دستگیری عاملان نزاع در شهرک صنعتی رشت و کشف دو قبضه سلاح

فرمانده انتظامی رشت از نزاع کارگران دو شرکت تولیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۸ نفر از عاملان درگیری دستگیر و تعداد دو قبضه سلاح شکاری و دو قبضه قمه از آنان کشف شد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب امروز، سوم مهرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی در پی اطلاع یک فقره نزاع و درگیری در محدوده شهرک صنعتی رشت، بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور ماموران در صحنه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد تعدادی از کارگران به دلیل واگذاری یکی از شرکت‌ها و معوقات مالی باهم درگیر شده‌اند، افزود: در جریان این نزاع دسته جمعی دو نفر با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کردند که سبب مجروح شدن ۵ نفر از کارگران شدند و مجروحان جهت مداوا به بیمارستان منتقل گردیده و تحت درمان هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه تعداد ۸ نفر عاملان اصلی این نزاع در صحنه دستگیر شدند، تصریح کرد:  تعداد دو قبضه اسلحه شکاری و دو قبضه سلاح سرد قمه از عاملان درگیری کشف شد. عاملان درگیری با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ روشن قلب در پایان با اعلام اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: احترام به قانون معرف منزلت اجتماعی و جایگاه رفیع شهروندان است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403070302475
  • خبرنگار : 50042