یک مسئول در شورای اسلامی شهر سنندج:

بی‌نظمی‌ها در سنندج بر چهره شهر و رفت و آمد شهروندان تاثیر منفی گذاشته است

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج گفت: شورای شهر از عدم توجه کافی مجموعه مدیریت شهری به نظم و انظباط شهر گلایه دارد.

اسعد فریدی امروز (سوم مهر) در برگزاری جلسه این کمیسیون با حضور اعضای شورای شهر، تنی چند از مدیران شهرداری از جمله روسای سازمان‌های مشاغل شهری، سرمایه‌گذاری و سیما و منظر برگزار گردید، با اشاره به اظهار گلایه از عدم توجه کافی مجموعه مدیریت شهری به نسبت نظم و انظباط شهر، اظهار کرد: متاسفانه شاهد افزایش بی‌نظمی‌هایی در سطح شهر هستیم که این امر نه تنها بر چهره زیبای شهر بلکه بر رفت و آمد و آسایش شهروندان تاثیر منفی گذاشته است. 

وی عنوان کرد: شورای شهر انتظار دارد که مجموعه مدیریت شهری با جدیت بیشتری به این موضوع ورود کرده و اقدامات لازم را برای بهبود وضعیت انجام دهد.

متولی قرارداد میزهای دست فروشان پیاده راه فردوسی کیست؟

فریدی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیر سازمان مشاغل شهری شهرداری این سوال را مطرح کرد که آیا شهرداری مسئولیت نظارت بر قراردادها و رسیدگی به وضعیت دستفروشان، بویژه در پیاده‌راه فردوسی را بر عهده دارد یا این موضوع به ارگان دیگری واگذار شده است.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج در سوال دیگری خطاب به مدیر سازمان مشاغل شهری شهرداری گفت: شنیده‌ها حاکی از آن است که تعدادی از کارکنان شهرداری دارای میز دستفروشی هستند و این موضوع از جانب مردم شهر، فعالین مدنی و خبرنگاران تایید شده است، آیا صحت دارد.

فریدی بیان کرد: در حالی که گزارش‌هایی مبنی بر استفاده‌ برخی کارکنان شهرداری از اماکن عمومی مانند پیاده‌راه فردوسی برای کسب درآمد شخصی وجود دارد، نباید این موارد را به پای همه کارکنان شهرداری نوشت، اکثریت قریب به اتفاق کارکنان شهرداری با دلسوزی و تلاش فراوان در جهت خدمت رسانی به شهروندان گرامی قدم برمی‌دارند و همواره پاکی و صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، اینگونه رفتارهای نادرست، به وجهه‌ کلی شهرداری نیز لطمه می‌زند.

وی با اشاره به اینکه میدان آزادی به سرنوشت بسیاری از مکان‌های عمومی که به دلیل دست‌فروشی دچار بی‌نظمی شده‌اند، دچار شده است، خاطرنشان کرد: چه کسانی یا چه نهادی مسئول این وضعیت هستند.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج با هدف تسریع در روند اجرایی شدن بسته‌های سرمایه‌گذاری و ساماندهی وضعیت تعدادی از دکه‌های سطح شهر، به این دو موضوع مهم پرداخت.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403070302424
  • خبرنگار : 50294