سبحانی‌فر: کشورها ارتباط اقتصادی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند

یک عضو حزب اعتدال و توسعه، تاکید کرد: انتظار می رود ملت های دنیا و سران کشورها در جهت اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی کالاهای صهیونیستی را تحریم کرده و ارتباط اقتصادی خود را با این رژیم قطع کنند.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت تحریم کالاهای صهیونیستی از سوی کشورها، بیان کرد: در وهله اول لازم است در سازمان ملل راهکار مناسبی برای مقابله با این حرکت های پلید و انسان کش رژیم صهیونیستی ارائه شود. یکی از این راهکارها این بوده که هم مردم دنیا که امروز در جای جای دنیا علیه جنایت های رژیم صهیونیستی برخواسته و راهپیمایی تشکیل می دهند، ارتباط خود را با این رژیم قطع کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر انتظار می رود دولت های دنیا نیز ارتباط خود را با این رژیم جنایتکار قطع کنند. انتظار می رود حداقل کشورهای دنیا مبادلات اقتصادی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کرده و مردم نیز کالاهای صهیونیستی را تحریم کنند. این اقدام می تواند فشاری بر این رژیم آدم کش باشد تا از نسل کشی مردم مظلوم دست بردارد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تحریم کالاهای صهیونیستی و قطع ارتباط با این رژیم جنایتکار می تواند یک راهبرد اثرگذار است که می توان این موضع را از تریبون سازمان ملل برای مردم جهان تبیین کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403070302408
  • خبرنگار : 71560