حامد حدادی: همه باید به جبران عقب افتادگی بسکتبال خوزستان کمک کنند

اسطوره بسکتبال ایران با بیان این که اتفاقات سه چهار سال اخیر باعث کُند شدن روند حرکتی بسکتبال خوزستان شد، گفت: همه باید از بسکتبال استان حمایت کنند تا عقب افتادگی به وجود آمده جبران شود.

حامد حدادی در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات بسکتبال خوزستان که امروز (سوم مهرماه) برگزار شد، درباره صحبت های داوری درخصوص برگزاری بازی خداحافظی از تیم‌ملی برای او، اظهارکرد: یکسری صحبت‌ها شده است که بازی خداحافظی از تیم‌ملی انجام شود. البته در بخش باشگاهی همچنان بازی می‌کنم و امسال هم بازیکن تیم پالایش نفت آبادان هستم و خوشحالم که برای خوزستان بازی می‌کنم. خیلی دوست داشتم شادی کوچکی برای مردم خوزستان به ارمغان بیاورم.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: رونق دادن به بسکتبال خوزستان و پالایش نفت آبادان نیاز به حمایت مسئولان و وزارت نفت دارد. امسال رقبای مان در لیگ برتر خیلی خوب و جدی هستند و بسیار خوب کار می‌کنند. آن‌ها خارجی‌های خوبی جذب کرده‌اند اما فعلا ما نمی‌توانیم بسکتبالبست خارجی جذب کنیم و نیاز به مجوز است. امیدوارم در آینده این مهم رقم بخورد.

حدادی در پاسخ به این سوال که انتظار می‌رفت بسکتبال خوزستان با داشتن شما به عنوان اسطوره بسکتبال ایران رونق بهتری داشته باشد؟ عنوان کرد: متاسفانه در سه چهار سال اخیر اتفاقات بدی برای بسکتبال خوزستان رقم خورد. من هر وقت پیش رییس فدراسیون می‌رفتم می‌گفتنم لطفا تکلیف بسکتبال خوزستان را مشخص کنید چون حیف است که دچار چنین شرایطی شده است. البته خدا را شکر در هفت هشت ماه گذشته که آقای روشن ضمیر سرپرست هیات بود یکسری مسابقات و اعزام‌ها انجام شد که خوشحالی جوانان را برداشت.

او افزود: متاسفانه چند نسل در دو سه سال اخیر حضور در مسابقات را از دست دادند که واقعا حیف است. البته هنوز دیر نشده و همه باید از بسکتبال و روشن‌ضمیر حمایت کنند تا عقب افتادگی به وجود آمده جبران شود. اتفاقات سه چهار سال اخیر باعث کُند شدن روند حرکتی بسکتبال خوزستان شد. این در حالی است که استعداد خیلی خوبی در استان داریم که امیدوارم این استعدادها را کشف کنیم و مجددا بسکتبال خوزستان را به درجات بالا برسانیم.

انتهای پیام  

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070302400
  • خبرنگار : 50228