صهیونیست‌ها به دنبال پناهگاه می‌گردند

مقامات محلی در شهرهایی که در روزهای اخیر در معرض حملات موشکی حزب‌الله لبنان قرار گرفته‌اند می‌گویند پناهگاه‌های کافی برای شهرک‌نشینان وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، روزنامه «یدیعوت آحارونوت» به نقل از شهرداران شهرهایی که حزب‌الله لبنان در روزهای اخیر آن را مورد حملات موشکی قرار داده است، نوشت که به اندازه کافی پناهگاه ندارند.

شهردار صفد اعلام کرد نیمی از ساکنان این شهر پناهگاه‌هایی نمی‌یابند که از آن‌ها در برابر موشک‌های حزب‌الله لبنان محافظت کند.

حزب‌الله لبنان طی حملات موشکی خود در روزهای اخیر چندین بار شهر صفد را هدف قرار داد.

پیشتر نیز رسانه‌های عبری به نقل از شهردار حیفا نوشتند: در مورد پناهگاه‌ها و محل‌های محافظت شده بین محله‌های قدیمی و جدید در شهر فاصله وجود دارد. 

شهردار حیفا افزود: دولت ما را به رسمیت نمی‌شناسد و ما در میدان تنها هستیم و از سید حسن نصرالله به خاطر جلب توجه دولت به ما تشکر می‌کنیم.

طبق گزارش رسانه‌های عبری در حملات موشکی گسترده حزب الله لبنان خسارت‌های زیادی به ساختمان‌های شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی وارد شده است. همچنین چندین صهیونیست زخمی شده‌اند.

طی چند روز اخیر رژیم صهیونیستی تجاوزات و حملات علیه حزب‌الله لبنان را گسترش داد و در مقابل مقاومت لبنان نیز با حملات موشکی گسترده به این تجاوزات پاسخ داد.

در نتیجه تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنوب و شرق لبنان از روز دوشنبه تاکنون ۵۵۸ نفر شهید و بیش از ۱۸۰۰ نفر زخمی شدند و هزاران نفر در شهرها و روستاهای جنوب به دلیل بمباران بی‌سابقه توسط صهیونیست‌ها، آواره شدند.

در ادامه تجاوزات مستمر اشغالگران به لبنان، رژیم صهیونیستی بامداد امروز (سه‌شنبه) نیز چندین شهرک در جنوب و البقاع در شرق را بمباران کرد.

این در حالی است که حزب‌الله نیز با امواجی از حملات موشکی منطقه وسیعی از جولان تا حیفا و تا مرج بن عامر را هدف قرار داد.

انتهای پیام
 

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403070302390
  • خبرنگار : 71516