افتتاح و بهره‌برداری محور روستای «سیاه‌گله» به سوتپه در آینده نزدیک

فرماندار اسدآباد از افتتاح و بهره‌برداری محور روستای «سیاه گله» به «سو تپه» ظرف چند روز آینده خبر داد.

سلیمان نظری‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: محور روستای سیاه‌گله به سوتپه در بخش چهاردولی اسدآباد به طول ۲.۲ کیلومتر یکی از مطالبات مهم چندین ساله اهالی این دو روستا و مردم شهرستان برای تردد به شهرستان قروه استان کردستان بود که با پیگیری لازم این پروژه تکمیل شده و ظرف چند روز آینده پس از چند سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: راه «داشبلاغ» و راه روستای «سیاه گله به سوتپه » از جمله محورهایی است که در شهرستان اسدآباد پل ارتباطی این شهرستان به شهرستان قروه کردستان محسوب می‌شود.

نظری‌دوست با بیان اینکه این مسیر ۲.۲ کیلومتری با پیگیری نماینده مردم شهرستان درمجلس شورای اسلامی، فرمانداری و راهداری استان و شهرستان این مطالبه مردمی خوشبختانه برای ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به مردم محقق شد، تصریح کرد: برای این پروژه باقی مانده از چندین سال پیش اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد تومان به قیمت روز هزینه و زیرسازی و آماده‌سازی و آسفالت آن انجام و تکمیل شد.

فرماندار اسدآباد در ادامه با اشاره به تعداد ۳۲ واحد صنعتی و تولیدی در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: برخی از این واحدها غیرفعال و تعطیل هستند که با پیگیری لازم برای احیا و بازگشت به چرخه تولید این واحدها همه تلاش خود را با استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به کار خواهیم گرفت چرا که این واحدها نقش موثری در اشتغال منطقه خواهند داشت.

نظری‌دوست گفت: در امور روستاها کارهای عمرانی بسیاری شروع شده که نیاز است در اولویت‌های کاری، مابقی خدمات نیز برای روستاها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070302373
  • خبرنگار : 50037