مدیر عالی حرم حضرت معصومه(س) خبرداد

برپایی ۲ کاروان استقبال نمادین ورود حضرت معصومه(س) به قم

مدیر عالی حرم حضرت معصومه(س) گفت: در سالروز ورود حرم حضرت معصومه در روز جمعه ۶ مهرماه ۲ کاروان نمادین از مسجد فاطمه زهرا(س) از خیابان امام زاده ابراهیم و بیت النور برپا می‌شود که پس از طی مسیر در صحن امام رضا(ع) حرم بانوی کرامت تجمع خواهند کرد.

حجت الاسلام صفر فلاحی مدیر عالی حرم حضرت معصومه(س) در نشست خبری ویژه برنامه‌های سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم و ایام معصومیه که امروز ۳ مهرماه در سالن جلسات این آستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از پر رنگ ترین نقش‌های حضرت معصومه(س) ایجاد وحدت و پشتیبانی از ارزش‌های اسلامی است.

وی گفت: در سالروز ورود حرم حضرت معصومه در روز جمعه ۶ مهرماه ۲ کاروان نمادین از مسجد فاطمه زهرا(س) از خیابان امام زاده ابراهیم و بیت النور برپا می‌شود که پس از طی مسیر در صحن امام رضا(ع) حرم بانوی کرامت تجمع خواهند کرد.

فلاحی یادآور شد: در ایام سالروز ورود و شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) را با حضور در مجموعه‌های آموزشی و مراکز درمانی خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: در راستای خدمت رسانی بهتر به زائرین، فراخوان خادمی اعلام شده است و خادمان در همه بخش ها از انتظامات، خدمات سالمندان، کفشداری‌ها و چایخانه حضرتی خدمتگذاری می کنند.

مدیر عالی حرم حضرت معصومه(س) تصریح کرد: بیش از ۱۵ موکب از ایران و کشور عراق در این ایام برپا خواهد شد.

وی گفت: امیدوارم هر آنچه که برای خدمت رسانی به زائرین برنامه ریزی شده سبب شود زائرین از فضای معنوی حرم بیشتر بهره ببرند.

فلاحی در پایان ضمن تشکر از همکاری دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری در راستای فضاسازی شهری، اظهار کرد:  امیدوارم با توجه به برنامه‌ریزی‌ها زائرین به لحاظ نیازهای اسکان، امکانات رفاهی و درمانی برای ورود به حرم مطهر حضرت معصومه(س) مشکلی نداشته باشد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403070302352
  • خبرنگار : 50455