معاون دانشجویی دانشگاه لرستان:

هیچگاه نباید برای پیشرفت دانشگاه و رضایت دانشجویان، از حرکت باز ایستاد

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: هیچگاه نباید برای پیشرفت دانشگاه و رضایت دانشجویان، از حرکت باز ایستاد.

مهدی شاهین امروز سوم مهرماه، در نشست با جمعی از سرپرستان سراهای دانشجویی دختر که به میزبانی معاونت دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، بیان اینکه باید همگی تلاش کنیم در حد توان، محیط سراهای دانشجویی یک محیط امیدآفرین و نشاط‌آور باشند، اظهار کرد: قشر دانشجو آینده‌ساز مملکت است و بایستی سرشار از امید به آینده باشد.

وی ادامه داد: دانشجویانی که ساکن سراهای دانشجویی هستند به صورت شبانه‌روزی با سرپرستان سراها ارتباط دارند؛ به همین علت، سرپرست سرای دانشجویی از هر نظر در گفتار و رفتار باید الگوی دانشجو باشد.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان بیان کرد: در فصل تابستان متناسب با توان و بودجه و امکانات دانشگاه با حمایت رئیس دانشگاه لرستان تلاش کردیم کمبودهای سخت‌افزاری سراهای دانشجویی رفع  یا کاهش یابند؛ البته این تلاش‌ها پیوسته است و هیچگاه نباید برای پیشرفت دانشگاه و رضایت دانشجویان، از حرکت بازایستاد.

 شاهین تصریح کرد: سرپرستان سراهای دانشجویی بایستی همیشه نگاه رو به جلو و تحول‌گرایانه داشته باشند و همکاری و تعامل بین دانشجویان ساکن سراها با سرپرستان سراها، افزایش یابد؛ زیرا رفع مشکلات موجود مرهون تقویت همدلی و همکاری بین همه ارکان دانشگاه است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070302257
  • خبرنگار : 50177