سرمربی سپهر صدرای مشهد:

والیبال مشهد را به روزهای خوبش می‌رسانیم/ یک بازیکن خارجی جذب می‌کنیم

سرمربی سپهر صدرا گفت: امیدوارم با تجربیاتی که از گذشته داشته‌ام، بتوانیم والیبال مشهد را دوباره به روزهای خوبش برسانیم.

امیر حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازگشتش به مشهد و قبول هدایت تیم سپهر صدرا اظهار کرد: خوشبختانه پس از چندین سال دوری از مشهد، مدیران سپهر صدرا اعتماد کرده و هدایت این تیم را پیشنهاد دادند. امیدوارم با تجربیاتی که از گذشته داشته‌ام، بتوانیم والیبال مشهد را دوباره به روزهای خوبش برسانیم.

وی افزود: متاسفانه مشکلاتی سر راه قرار داشت و تیم سپهر صدرا تیر ماه شکل گرفت که نتوانستیم به موقع یارگیری انجام دهیم، اما تمام عوامل باشگاه، کادرفنی و بازیکنان با جدیت تمام به دنبال رفع این نقیصه هستیم.

سرمربی سپهر صدرا در خصوص شاکله تیمش خاطرنشان کرد: تقریبا شاکله اصلی سپهر صدرا بسته شده است، فقط در تلاشیم تا یک بازیکن خارجی در پست دریافت‌کننده به تیم اضافه کنیم که به کار تیم بیاید. جذب بازیکن خارجی باید در اسرع وقت انجام شود تا بتواند تا هفته اول به آمادگی و هماهنگی کامل برسد.

حسینی در خصوص هماهنگی و آمادگی سپهر صدرا گفت: تمرینات تیم دیر استارت خورده است و تقریبا ۱۷ تا ۱۸ روز است که تمرینات را آغاز کرده‌ایم. متاسفانه در مشهد و خراسان رضوی، استان‌های اطراف و حتی در شمال کشور تیم به خصوصی وجود ندارد که بتوانیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم، اما به دنبال یک یا ۲ بازی تدراکاتی پیش از آغاز فصل هستیم تا تیم خود را محک بزنیم. با این وجود بازیکنان در تمرینات به سطح آمادگی جسمانی و هماهنگی خوبی رسیده‌اند.

وی در خصوص وضعیت سالن مهران عنوان کرد: با حمایت‌های اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی امیدواریم سالن مهران تا هفته دوم لیگ برتر که میزبان نماینده اصفهان هستیم، آماده میزبانی شود. سالن مهران وضعیت بدی ندارد. سالن ثامن‌الائمه مشهد نیز تا نیم‌فصل آماده خواهد شد.

سرمربی سپهر صدرا در خصوص هدف نماینده مشهد در این فصل از لیگ برتر والیبال تصریح کرد: قطعا به دنبال کسب بهترین نتیجه ممکن هستیم. تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا تیمی باشیم که نتایج خوبی کسب کنیم. اگر تیم ۳ ماه قبل شکل می‌گرفت، دیگر مشکلات فعلی را نداشتیم و می‌توانستیم تیم بهتری روانه لیگ کنیم، اما به تمام بازیکنانم اعتقاد دارم و تمام سعی و تلاش ما این است که بهترین نتیجه را بگیریم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403070302256
  • خبرنگار : 50093