فرمانده سپاه لرستان:

دفاع مقدس تجلی‌گاه ایستادگی و فداکاری مردم در همه ادوار تاریخ است

فرمانده سپاه لرستان گفت: دفاع مقدس تجلی‌گاه ایستادگی و فداکاری عمومی بی‌نظیر مردم در همه ادوار تاریخ است.

نعمت‌الله باقری امروز (سوم مهرماه) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب به ویژه شهدای دوران دفاع مقدس، بیان کرد: شهدای دفاع مقدس، نگین‌های درخشانی هستند که بر تارک تاریخ ایران زمین می‌درخشند، مردان و زنانی که با نثار جان خود، از کیان و ناموس این مرز و بوم دفاع کردند و با خون سرخ خود، درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

وی به نقش امام راحل و مقام معظم رهبری، ایمان رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و نقش مردم به عنوان عوامل پیروزی انقلاب در دوران هشت ساله دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس از بزرگترین افتخارات ملت ایران اسلامی و تجلی‌گاه ایستادگی و فداکاری عمومی بی‌نظیر مردم در همه ادوار تاریخ است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به نقش مؤثر زنان درطول تاریخ ایران در حمایت از اسلام، حجاب و انقلاب اشاره کرد و افزود: زنان در پشتیبانی جبهه، روحیه‌دهی و حمایت از رزمندگان برای حضور در خط مبارزه با دشمنان نقش مهمی داشتند و دوشادوش مردان این سرزمین با تعصب نسبت به ولایت و کشور در راه پیروزی کشور تلاش کردند.  

باقری هفته دفاع مقدس را فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردها، رشادت‌ها و فدارکاری‌های رزمندگان و ملت ایران را برای نسل جوان برشمرد و با بیان اینکه برنامه‌های زیادی برای این هفته در نظر گرفته شده که بخشی از آنها را پشت سر گذاشتیم، گفت: همچنین روز چهار شنبه اقشار مختلف مردم در حوزه‌های بسیج و سپاه از طریق تصویری با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.  

وی، دیدار با خانواده ۳۲۰۰ شهید پاسدار، بسیجی و سرباز تا دو هفته آینده را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اعلام کرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070302245
  • خبرنگار : 50177