مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های ایران:

فرودگاه بین‌المللی بجنورد هیچگونه مشکل زیرساختی ندارد

مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: فرودگاه بین المللی بجنورد در مرکز استان خراسان شمالی هیچگونه مشکل زیرساختی ندارد.

محمدحسین آجیلیان سوم مهرماه در آیین تکریم و معارفه مدیر فرودگاه شهدای بجنورد اظهار کرد: فرودگاه بجنورد یکی از بزرگترین طول باندها را دارد و به لحاظ تجهیزات نیز از دستگاه‌های به‌روز بهره‌مند است.

وی با تاکید بر ضرورت عادلانه بودن پروازها در کشور، بیان کرد: خواستار تداوم پروازها در فرودگاه بجنورد هستیم اما این موضوع به صورت مستقیم از گردشگری تاثیر می‌پذیرد تا صرفه اقتصادی داشته باشد و صندلی‌های پروازها پر شود.

وی تاکید کرد: فرودگاه بجنورد در تراز منطقه خود را به جایی رسانده است که می‌شود روی آن حساب کرد و در صورتی که محدودیتی در شمال شرق کشور رخ دهد فرودگاه بجنورد می‌تواند پاسخگویی کامل داشته باشد.

آجیلیان اظهار کرد: فرودگاه یک تشکیلات سیاسی نیست بلکه کاملاً فنی و تخصصی است و اشتباهات در آن جبران ناپذیر است و انتظار داریم که نگاه‌ها به فرودگاه سیاسی نباشد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین بیان کرد: در سفر شهید جمهور به استان ۳۰ میلیارد تومان برای فرودگاه در نظر گرفته شد که اقدامات انجام شده در آن به همین دلیل است. 

مهدی رشیدی گفت: با برقراری نخستین پرواز رفت و برگشت نجف اشرف در استان همه تردیدها و شبهات درباره امکانات زیرساختی و توانمندی فرودگاه بجنورد پاک شد به صراحت می‌توانیم بگوییم که در بجنورد می‌توانیم میزبان پروازهای مختلف داخلی و خارجی باشیم. 

وی اظهار کرد: استان خراسان شمالی از مشکلات زیادی در حوزه حمل و نقل رنج می‌برد و انتظار داریم که با برقراری روزانه پروازها در فرودگاه بین المللی بجنورد، بخشی از کاستی‌ها برای بهره‌بندی بهتر مردم از امکانات حوزه حمل و نقل را شاهد باشیم. 

محمد ابراهیم قدمگاهی مدیر پیشین فرودگاه بین المللی بجنورد نیز در این آیین به اقدامات انجام شده در طول ۴ سال و ۷ ماه مدیریت خود با همکاری پرسنل فرودگاه اشاره کرد و از حدود ۵۰ مورد اقدام انجام شده در فرودگاه نام برد.

در این آیین علی کاملی به عنوان مدیر فرودگاه بین المللی شهدای بجنورد معارفه و از تلاش‌های محمدابراهیم قدمگاهی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403070302240
  • خبرنگار : 50444