رئیس‌کل دادگستری استان همدان:

حفظ اقتدار نیروهای مسلح با دقت و حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌شود

رئیس کل  دادگستری استان همدان با بیان اینکه سازمان قضایی استان با نگاهی تعامل‌گرایانه، حافظ اقتدار نیروهای مسلح و حقوق عامه است، گفت: حفظ اقتدار نیروهای مسلح از اصول اساسی قوه قضاییه و سازمان قضایی است که این مهم در استان ما با دقت و حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌شود.

بهروز محمدی‌مهر سه‌شنبه ۳ مهرماه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان، اظهارکرد: همکاران ما در سازمان قضایی نیروهای مسلح، ضمن رعایت شأن این نیروهای خدوم، درچارچوب قانون، وظایف خود را منطبق با سیاست‌های کلی و منویات امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) پیش می‌برند.

وی با بیان اینکه باید با اقتدار و حکمت و ظرفیت خاص امور را پیش برد، افزود: خوشبختانه سازمان قضایی استان با نگاهی تعامل‌گرایانه حافظ اقتدار نیروهای مسلح و در عین حال رعایت حقوق مردمی است.

محمدی‌مهر در ادامه از اقدامات پیشگیرانه دستگاه قضایی استان و همکاری و تعامل سازمان قضایی در عملیاتی شدن برنامه‌های مرتبط در این حوزه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین دینی رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان نیز در این مراسم گفت: در ۳۳ سال خدمت خود، تمام سعی و تلاشم بر این بود که رضایت الهی را در مسیر قضاوت داشته باشم.

وی اظهار کرد: در طول این سال‌ها یک رأی بر خلاف رضای خداوند صادر نکردم و در رأس امور تکریم همکاران و مراجعه کنندگان را  در اولویت‌های خود قرار داده بودم.

به گزارش ایسنا، امروز در مراسمی «همت محمدی» به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان معرفی و  از زحمات «حجت الاسلام دینی» قدردانی شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070302225
  • خبرنگار : 50239