مسئولان اورژانس بیمارستان نمازی فراخوانده شدند

به دنبال بازدید سرزده، رئیس منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس از اورژانس(اتفاقات) بیمارستان نمازی شیراز و گله‌‍مندی مردم، بازرسی استان مسئولان مربوطه را فراخواند.

در پی بازدید سرزده کاظم اکرمی، رئیس منطقه سه سازمان بازرسی و بازرس کل استان فارس از اورژانس(اتفاقات)  بیمارستان نمازی و گله‌مندی بیماران و همراهان آن‌ها از وضعیت ارائه خدمات، بازرسی کل استان فارس علاوه بر ارسال نامه به استاندار فارس مبنی بر ضرورت پیگیری و رفع مشکلات این حوزه درمانی، امروز، ۳ مهرماه نسبت به برگزاری نشستی با مسئولان امر اقدام کرد.

در این نشست که مهرداد شریفی معاون درمان، هاشمی معاون توسعه دانشگاه، حسین‌زاده رئیس بیمارستان، خان سالار مدیر بیمارستان و خواجه‌پور معاون فنی دانشگاه و… نیز حضور داشتند پیرامون راهکارها برای رفع مسائل و مشکلات موضوعاتی مطرح شد.

در جریان این نشست پیرامون فضای فیزیکی، مشکلات سخت‌افزاری، تجهیزات پزشکی و درمانی و… گفت‌وگو شد. در این راستا مقرر شد موضوع هتلینگ(فعالیت‌های خدماتی، زیستی، رفاهی و حتی ظاهری بیمارستان) دنبال و ظرف ۳ روز به نتیجه برسد گزارش آن در اختیار بازرسی فارس قرار گیرد.

همچنین بنا شد که یک تیم با حضور بازرسان طی بازدیدی فضاهای موجود را بررسی و نسبت به گسترش و توسعه اتفاقات بیمارستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام شود.

در خصوص اختصاص پرستار نسبت به اتفاقات بیمارستان نمازی نیز مقرر شد پرستارانی که بعضا در ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی حضور دارند ظرف چند روز آینده با صدور ابلاغی به بیمارستان منتقل شوند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070302221
  • خبرنگار : 50649