عظیمی راد: مطالبات معلمان پرداخت شود

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: تعهداتی که آقای وزیر آموزش و پرورش نسبت به تعیین تکلیف وضعیت معلمان داشته‌اند، عملی شود.

به گزارش ایسنا، احسان عظیمی راد، نماینده مردم مشهد در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در تذکری گفت: تذکر بنده خدمت رئیس محترم سازمان برنامه بودجه و سازمان امور اداری استخدامی و صندوق بازنشستگی کشوری است؛ چرا که  معلمان عزیز ما که در آستانه آغاز سال تحصیلی و شروع مدارس هستیم، چشم و چراغ کشور هستند و همه ما این را می‌دانیم که حتماً تعهداتی که آقای وزیر آموزش و پرورش نسبت به تعیین تکلیف وضعیت معلمان داشته‌اند، عملی شود.

وی ادامه داد: باید عزیزان ما در سازمان‌های مختلفی که اسم بردم این کمک را به وزیر محترم بدهند . این مطالبه جدی ماست که دوستان هم باید پاسخگو باشند و هم باید در این زمینه کمک کنند. هم معلمین شاغل و هم معلمین عزیز بازنشسته و سایر عزیزانی که همکاران فرمودند باید کمک داده شوند.

عظیمی راد در پایان گفت: تذکر بعدی من خدمت وزیر محترم راه و شهرسازی است. ما در شهرک شهید رجایی مشهد یک پروژه ۴۵۲ واحدی داریم و از جمله برنامه های خانم دکتر صادق هست. خواهش می‌کنم ایشان حتماً مشکل سه ساله‌ای که وزارت راه و شهرسازی به هر حال عمل نکرده است را به سرانجام برساند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403070302202
  • خبرنگار : 71938