ایده تبلیغاتی جذاب برای مشاغل با چاپ تقویم ۱۴۰۴

استفاده از انواع متنوع طرح تقویم یکی از هوشمندانه‌ترین و پربازده‌ترین روش‌های تبلیغات و بازاریابی مشاغل است.‌در این مطلب قصد داریم درباره انواع طرح تقویم قابل‌ ویرایش و نقش آن‌ها در تبلیغ مشاغل مختلف صحبت کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از طرح دات آی آر، استفاده از انواع متنوع طرح تقویم شامل طرح تقویم دیواری، طرح تقویم رومیزی، طرح تقویم کودکانه و طرح تقویم فانتزی یکی از هوشمندانه‌ترین و پربازده‌ترین روش‌های تبلیغات و بازاریابی مشاغل است.‌ با نزدیکی به سال ۱۴۰۴ و باتوجه‌ به اهمیت تقویم برای آگاهی از مناسبت‌ها و تعطیلات رسمی در سال جدید، بسیاری از صاحبان مشاغل از این فرصت استفاده کرده و با استفاده از طرح تقویم 1404و درج لوگو و اطلاعات تماس کسب‌وکار خود روی تقویم، برند خود را به افراد زیادی معرفی می‌کنند. در این مطلب قصد داریم درباره انواع طرح تقویم قابل‌ ویرایش و نقش آن‌ها در تبلیغ مشاغل مختلف صحبت کنیم.

طرح تقویم لایه باز چیست و چه کاربردی دارد؟

طرح لایه باز تقویم که به طرح psd تقویم نیز معروف است، شامل طرح‌های گرافیکی از پیش طراحی‌شده‌ای است که دارای فرمت psd هستند و امکان ویرایش آن‌ها وجود دارد. در یک طرح گرافیکی لایه باز تقویم کاربران به‌راحتی می‌توانند به تمام بخش‌های طرح تقویم دسترسی داشته باشند و بعد از اعمال تغییرات موردنظر و ویرایش تقویم psd براساس نیازهای خود فایل آن را ذخیره و برای چاپ آماده کنند.

برای ویرایش فایل لایه باز تقویم ۱۴۰۴ حتما باید با نرم‌افزار فتوشاپ به‌خوبی آشنا باشید.‌ در طرح تقویم قابل ویرایش امکان حذف‌کردن بخشی از طرح و اضافه‌کردن بخش‌های جدید به آن وجود دارد. این قابلیت برای مشاغل، کسب‌وکارها، شرکت‌ها و سازمان‌هایی که قصد دارند از طرح تقویم ۱۴۰۴ برای تبلیغات و بازاریابی خود در سال جدید استفاده کنند، بسیار مفید و کاربردی است.

آن‌ها می‌توانند در متن افکت، تصاویر و سایر بخش‌های طرح انتخابی خود تغییراتی ایجاد کنند که به اهداف تجاری، تبلیغاتی و برندسازی آن مرتبط باشد؛ زیرا تقویم سال جدید در تمام سال به‌صورت مداوم در دسترس افراد مختلف قرار دارد و به‌عنوان یک ابزار تبلیغات فیزیکی همواره در معرض دید است.

به این نکته توجه داشته باشید که طرح تقویم لایه باز مشاغل درصورتی در ذهن مخاطبان ماندگار خواهد شد که حرفه‌ای‌ طراحی شده باشد؛ بنابراین نباید از طرح‌های لایه‌ باز استوک موجود در گوگل برای طراحی تقویم تبلیغاتی مشاغل استفاده شود.

آشنایی با انواع مختلف طرح تقویم برای چاپ در سال جدید

طرح تقویم قابل ویرایش انواع مختلفی دارد و برای گروه‌های سنی متفاوت طراحی می‌شود. برخی از پرکاربردترین انواع تقویم لایه باز شامل موارد زیر است:

طرح تقویم رومیزی

یکی از انواع طرح‌های تقویم که برای تبلیغ مشاغل کاربرد بسیار زیادی دارد و در ابعاد کوچک با بالاترین کیفیت چاپ می‌شود، تقویم رومیزی است. این نوع تقویم را می‌توان در ادارات، سازمان‌ها و منازل روی میز قرار داد. طراحان گرافیک برای افزایش جذابیت تقویم‌های رومیزی، در طراحی آن‌ها از تصاویر و المان‌های زیبا و جذاب و همچنین جملات انگیزشی استفاده می‌کنند.

دانلود نمونه طرح لایه باز تقویم کودکانه قابل ویرایش - tarh.ir

طرح تقویم دیواری

نوع دیگری از طرح لایه باز تقویم که برای چاپ و نصب روی دیوار کاربرد دارد و با ابعاد، فرمت و رزولوشن متفاوت به‌چاپ می‌رسد، تقویم دیواری است. نصب تقویم‌های دیواری در محیط‌های مختلف نقش بسیار زیادی در زیباسازی دکوراسیون داخلی دارد و در جلب‌توجه افراد موثر است.

مشاغل مختلفی که قصد دارند از این طریق خود را تبلیغ کنند، در طرح‌های گرافیکی تقویم‌های دیواری نیز از جملات انگیزشی و خاص، تصاویر زیبا و چشم‌نواز و ابیاتی تاثیرگذار از شعرای معروف ایرانی با نوشتار زیبا استفاده می‌کنند تا تاثیرگذاری این نوع ابزار تبلیغاتی را افزایش دهند. تقویم‌های دیواری بزرگ بیشتر برای نصب در ساختمان‌های اداری و تجاری و تقویم‌های دیواری کوچک‌تر برای نصب روی دیوار منازل کاربرد دارند.

طرح تقویم کودکانه

نوع دیگری از انواع متنوع طرح تقویم لایه باز که شامل طرح‌های گرافیکی کودکانه است، تقویم کودکانه نام دارد و معمولا توسط مهد کودک‌ و پیش‌دبستانی‌های خصوصی چاپ می‌شود. در طراحی این نوع تقویم psd بیشتر از طرح‌های گرافیکی مربوط به انیمیشن‌های معروف کارتونی و همچنین از رنگ‌های پرانرژی و شاد استفاده می‌شود. برخی از کودکان و دانش‌آموزان علاقه‌مند به درس برای تمام کارهای خود زمان‌بندی خاصی دارند. آن‌ها به‌دلیل علاقه زیاد به دانستن تاریخ‌ها و مناسبت‌های موجود در هر ماه و برای تنظیم روزهای درس‌خواندن و استراحت‌کردن خود، از تقویم‌های کودکانه در اتاق خود استفاده می‌کنند.

قراردادن تقویم کودکانه در اتاق کودکان در زیباترشدن دکوراسیون داخلی اتاق نقش زیادی دارد. این نوع تقویم‌ها معمولا برای تبلیغ مشاغلی کاربرد دارد که برای کودکان خدمات ارائه می‌دهند یا محصولاتی مناسب سن آن‌ها تولید می‌کنند؛ به‌عنوان مثال مهدکودک‌ها یا برندهای تولیدکننده لوازم تحریر با استفاده از یک طرح تقویم زیبا می‌توانند خود را به تعداد زیادی از والدین و کودکان معرفی کنند.

دانلود نمونه طرح لایه باز تقویم کودکانه قابل ویرایش - طرح دات آی آر

طرح تقویم فانتزی

تقویم فانتزی یکی دیگر از انواع طرح تقویم ۱۴۰۴ است که مشاغل مختلف برای برندینگ و بازاریابی خود از آن نیز استفاده می‌کنند. این نوع طرح‌ psd تقویم به‌صورت سه‌بعدی و پنج‌بعدی طراحی می‌شود و درصورت تکان‌دادن تقویم، تصاویر موجود روی آن تغییر پیدا می‌کند. تقویم‌های فانتزی فصلی دارای چهار برگ هستند. برخی از تقویم‌های فانتزی نیز به‌صورت شخصی طراحی می‌شوند؛ به‌عنوان مثال با طراحی عکس یک فرد در تقویم می‌توان از آن به‌عنوان هدیه تولد نیز استفاده کرد.

شرکت‌ها و مشاغل مختلفی که قصد دارند با استفاده از تبلیغات و بازاریابی تعداد مشتریان خود را افزایش دهند، از تقویم فانتزی و سایر تقویم‌ها به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده می‌کنند. در طراحی تقویم‌های تبلیغاتی، لوگو، آدرس برند و شعار تبلیغاتی بعد از ویرایش طرح به تقویم اضافه می‌شود.

جمع‌بندی

در این مطلب درباره طرح لایه باز تقویم صحبت کردیم و توضیح دادیم که انواع مختلف این طرح‌ها با ویرایش از طریق نرم‌افزار فتوشاپ می‌توانند به یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی مشاغل تبدیل شوند. از مهم‌ترین مزایای استفاده از طرح تقویم طراحی‌شده توسط بهترین و باتجربه‌ترین طراحان گرافیکی می‌توان به مواردی مانند افزایش آگاهی از برند مشاغل، ایجاد حسن نیت با ارائه هدیه رایگان به مشتریان، کاربردی‌بودن تقویم در طول سال، قرارگیری مداوم تقویم در معرض دید، تاثیر ماندگار در ذهن مخاطبان، قیمت ارزان و تنوع بالای آن اشاره کرد. برای دانلود رایگان فایل لایه باز تقویم بهتر است به یکی از سایت‌های معتبر فعال در این حوزه مانند طرح دات آی آر مراجعه شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403070302191
  • خبرنگار :