فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل آینده موجب تقویت نظام می‌شود

فرمانده بسیج فرمانده ناحیه مقاومت بروجرد گفت: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل آینده موجب تقویت نظام می‌شود.

احمد حسنوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تبیین واقعیات‌های دفاع مقدس و ترویج این ارزش‌ها برای نسل جوان ضروری است و باید در دستور کار همه باشد.

وی با بیان اینکه تببین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل آینده موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود، افزود: هفته دفاع مقدس یادآور دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب‌ اسلامی ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم با لبیک به فرمان امام راحل در خط مقدم و در کنار نیروهای مسلح حضور یافتند و دفاع مقدس را خلق کردند.

حسنوند اضافه کرد: رزمندگان با ایمان قلبی به خدا و رهبری امامین انقلاب اسلامی دفاع مقدس را به حماسه‌ای جاویدان در تاریخ ایران اسلامی تبدیل کردند.

وی بیان کرد: دفاع مقدس برای کشور و انقلاب اسلامی برکات زیادی به همراه داشت. این دفاع موجب شد که ما به خودکفایی برسیم و ابهت قدرت‌های شرق و غرب را در هم بشکنیم.

فرمانده بسیج فرمانده ناحیه مقاومت بروجرد ادامه داد: برکات دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود و از شهدا و سیره اخلاقی آنها برای جوانان یاد کنیم.

حسنوند تصریح کرد: رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در طول ۸ سال جنگ تحمیلی، یادگارهای ارزشمندی از ایثار و فداکاری را در تاریخ ایران به ثبت رسانده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070302184
  • خبرنگار : 50175