تخصیص تسهیلات ارزی برای توسعه تجدیدپذیرها

رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران گفت: تسهیلات ارزی برای توسعه تجدیدپذیرها در نظر گرفته شده است که به زودی جزییات اختصاص آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محسن طرزطلب امروز در دومین همایش توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در صنایع با بیان اینکه این تسهیلات بدون محدودیت خواهد بود و روش پرداخت آن به اطلاع متقاضیان رسانده خواهد شد، اظهار کرد: تدابیر لازم برای این مساله اندیشیده شده است.

وی از اختصاص تسهیلات تبصره ۱۸ برای توسعه تجدیدپذیرها خبر داد و گفت: به‌منظور تسهیل شرایط برای صنایع کوچک مستقر در شهرک‌های صنعتی برای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر اقداماتی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران با اشاره به موجودی حدود ۵۰ همت در صندوق بهینه سازی، گفت: تلاش می شود از این بخش نیز تسهیلاتی برای توسعه تجدیدپذیرها در نظر گرفته شود.

طرزطلب با اشاره به ناترازی‌ برق در کشور و لزوم حل آن، گفت: حل ناترازی کار ویژه می طلبد و بدون کار ویژه این مهم شدنی نیست.

وی تاکید کرد: درحال حاضر شرایط کشور ویژه است و اگر فعالان حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر نتوانند اقدامی در این زمینه انجام دهند، سال های آینده دیگر به راحتی نمی توان کار کرد.

رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران با اشاره به حمایت‌های دولت در حوزه توسعه تجدیدپذیرها گفت: اکنون فضای کشور برای توسعه تجدیدپذیرها آماده است و باید از این فرصت استفاده کرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 1403070302157
  • خبرنگار : 71498