انجام ۳۰ هزار تُن آسفالت معابر شهر اسدآباد تا پایان فصل عمرانی ۱۴۰۳

شهردار اسدآباد از انجام ۳۰ هزار تُن آسفالت در سطح معابر این شهر تا پایان فصل عمرانی سال ۱۴۰۳ خبر داد.

قاسم‌علی شرکائی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در سال‌جاری در فصل عمرانی در بخش زیرساخت‌های عمرانی و آسفالت تاکنون حدود ۱۵ تا ۱۶ هزار تُن  آسفالت‌ریزی در سطح معابر این شهر انجام شده که این روند تا پایان آبانماه  ادامه خواهد داشت تا ۱۰ هزار تن دیگر تولید، پخش و پخت آسفالت داشته باشیم.

وی افزود: در مجموع ۳۰ هزار تُن آسفالت ریزی شامل ۲۵ هزار تُن آسفالت گرم و ۵۰۰۰ تن آسفالت سرد در سطح معابر این شهر تا پایان فصل کاری انجام خواهد شد.

شرکائی با بیان اینکه آسفالت‌ریزی معابر شهر اسدآباد همواره یکی از جمله مطالبات مهم شهروندان اسدآبادی در سال‌های اخیر بوده است، تصریح کرد: موضوع آسفالت‌ریزی معابر به عنوان یکی از  اولویت‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری بوده که روند کار با پیشرفت خوبی در حال انجام بوده و بر اساس قولی که دادیم تا پایان فصل کاری ۱۴۰۳ دیگر هیچ کوچه خاکی در شهر اسدآباد نخواهیم داشت.

وی در ادامه میزان بودجه امسال پیش‌بینی شده برای شهرداری این شهر را ۲۴۰ میلیارد تومان برشمرد و ادامه داد: میزان بودجه امسال پیش‌بینی شده برای شهرداری اسدآباد به نسبت بودجه سال گذشته با پیشرفت ۳۰ تا ۴۰ درصدی همراه بوده است.

شرکائی همچنین از پیگیری ارتقاء درجه شهرداری این شهر از درجه هفت به هشت خبر داد و اظهار کرد: ارتقاء درجه هر شهرداری موجب ارتقاء چارت سازمانی، ایجاد سازمان‌های تابعه مختلف، جذب نیروهای کارشناس و متخصص و در پس آن خدمات‌رسانی مطلوب و بهینه به شهروندان می‌شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070302088
  • خبرنگار : 50037