فرمانده سابق پدافند هوایی رژیم صهیونیستی: حزب‌الله قدرت آتش بی‌پایانی دارد

یکی از فرماندهان سابق ارتش رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه ارزیابی‌های این ارتش درباره نابودی ۵۰ درصد از موشک‌های حزب‌الله را قبول ندارد، گفت: حزب‌الله قدرت آتش بی‌پایان و تمام‌نشدنی دارد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از «تسویکا هایموویچ» فرمانده سابق پدافند هوایی ارتش این رژیم اعلام کردند: حزب‌الله امروز بیش از ۱۸۰ موشک را شلیک کرد، این حزب توان این را دارد که این کار را ظرف یک ساعت انجام دهد.

هایموویچ با اشاره به اینکه با ارزیابی ارتش رژیم صهیونیستی درباره اینکه ۵۰ درصد از موشک‌های حزب‌الله منهدم شدند، موافق نیست، تاکید کرد: حزب‌الله تا این لحظه در حد توانش شلیک نکرده است.

فرمانده سابق پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: حزب‌الله قدرت آتش بی‌پایان و تمام‌نشدنی دارد و آنچه اسرائیل در ۲ روز گذشته شاهد بوده، به توانایی‌هایی که حزب‌الله در اختیار دارد و آنچه می‌تواند انجام دهد، نزدیک نیست.

«یعقوب عمیدرور» رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پیشتر در گفتگو با شبکه ۱۴ تلویزیون این رژیم تاکید کرد: اسرائیل حتی به آغاز نابودی توانایی‌های حزب‌الله نزدیک هم نیست، تل‌آویو با شکست دادن حزب‌الله و یا نابود کردن توانایی‌های آن فاصله بسیار بسیار زیادی دارد.

عمیدرور گفت: حزب‌الله جنگ را با شلک ده‌ها هزار موشک به اسرائیل آغاز کرد، این حزب حدود ۱۰۰ هزار موشک در اختیار دارد و اگر ما ۳۰ هزارتای آنها را بزنیم، هنوز ۷۰ هزار موشک دیگر دارد و این هفت برابر موشک‌های حماس است، بر این اساس ما با شکست دادن آن و از بین بردن توانایی‌هایش فاصله بسیار بسیار زیادی داریم.

پایگاه سری «عماد ۴» حزب‌الله

پیشتر رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حزب‌الله با وجود عملیات‌های ارتش می‌تواند تل‌آویو را مورد حمله قرار داده و حریم هوایی، نیروگاه‌های برق و پایگاه‌های نیروی هوایی را فلج کند، پس از مدتی اهداف تمام خواهند شد و جنگ فرسایشی آغاز خواهد شد و ما این را از گذشته می‌دانیم.

حزب‌الله لبنان از صبح روز دوشنبه با وجود حملات گسترده و شدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان در جنوب این کشور و منطقه بقاع، شلیک ۲۰۰ موشک به پایگاه‌ها و مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و در حیفا و مرکز اراضی اشغالی را آغاز کرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403070302082
  • خبرنگار : 71496