اجرای طرح «۴۰ هزار حافظ ۴۰ هزار شهید» در لرستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: طرح «۴۰ هزار حافظ ۴۰ هزار شهید» جلوه‌گری فرهنگ شهادت در راه قرآن است.

حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی امروز (سوم مهر ماه) در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح «۴۰ هزار حافظ ۴۰ هزار شهید» که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: کتاب راهنمای تمام این جان‌‎فشانی‌‎ها و از خودگذشتگی‌‎ها قرآن است.

وی با اظهار خرسندی از اجرای طرح یادشده، گفت: اداره کل بنیاد شهید استان آمادگی دارد در تمام برنامه‌های مربوط به این طرح همکاری و مشارکت داشته باشد، چون به‌عنوان یک یادگار معنوی باقی خواهند ماند.

او با بیان اینکه در بنیاد شهید استان برگزاری محافل قرآنی و حفظ این کتاب آسمانی در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: شورای قرآنی را در اداره کل تشکیل دادیم و می‌‎توانیم برای همکاری در اجرای این طرح به خوبی برنامه‌ریزی کنیم و روی آن مانور دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به فعالیت حسینیه‌ها و موسسات قرآنی توسط خانواده شهدا و ایثارگران در استان، گفت: در راستای اجرای طرح می‌توان از ظرفیت این محافل استفاده کرد و آن‌ها را به این سمت سوق داد.

وی بر هم‌افزایی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و افزود: قطعاً کارهای بزرگ‎تر و موثرتری با مشارکت این دو ارگان انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070302079
  • خبرنگار : 50176

برچسب‌ها