محمودی: رسیدگی به حادثه معدن طبس به فراموشی سپرده نشود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به حادثه انفجار معدن طبس گفت: ما در این حادثه کارگران زحمتکش و بی ادعایی را از دست دادیم که در سخت‌ترین شرایط برای کسب حداقل درآمد و امرار معاش خانواده‌شان کار می‌کنند اما دریغ از ذره‌ای توجه و رسیدگی به وضعیت آنها.

به گزارش ایسنا، سید مرتضی محمودی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در تذکری در واکنش به حادثه انفجار معدن طبس اظهار کرد: واقعاً لازم است که این موضوع به صورت جدی پیگیری و ابعاد آن روشن شود و رسیدگی به این مسئله مانند سایر مسائل از این قبیل به فراموشی سپرده نشود.

وی گفت: ما در این حادثه کارگران زحمتکش و بی ادعایی را از دست دادیم که در سخت‌ترین شرایط برای کسب حداقل درآمد و امرار معاش خانواده‌شان کار می‌کنند اما دریغ از ذره‌ای توجه و رسیدگی به وضعیت آنها در محیط کار چه در حوزه ایمنی و چه در حوزه حقوق و دستمزد؛ کارگرانی که زیر چکمه‌های جریان سرمایه‌داری و حساسیت له می‌شوند و دیده نمی‌شوند. خواهشم این است که باید برای کارگران عزیز به ویژه کارگران حوزه‌هایی که کار سخت دارند، برنامه داشته باشیم، چرا که ما مسئولیم و در برابر مردم محروم و مستضعف ایران که به ما رای دادند وظیفه داریم و خدا نکند که کشمکش‌های سیاسی پست‌ها و مقام‌ها به ویژه با شکل‌گیری دولت جدید ما را از وظایف‌مان غافل کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از تذکر خود تاکید کرد: خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب و دشمنان مقاومت می‌گویم که ما پایان حیات رژیم کودک‌کش اسرائیل را از همیشه نزدیک‌تر می‌بینیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403070302068
  • خبرنگار : 71489