مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه:

مالکین ۹۴۵ خودروی متخلف در منطقه زاهدان به تعزیرات معرفی شدند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: مالکین ۹۴۵دستگاه اتوبوس، مینی بوس و کامیون سنگین و نیمه سنگین، به دلیل سوء استفاده از کارت هوشمند سوخت توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

قربانعلی مردانی در گفت وگو با ایسنا، افزود: این تعداد خودروها که بیشتر آنها اتوبوس و مینی بوس هستند، با استفاده از بارنامه و صورت وضعیت صوری و بدون جابجایی مسافر، مبادرت به قاچاق سوخت می‌کردند که با پیگیری و بررسی پلیس امنیت اقتصادی کشور شناسایی و به منطقه زاهدان اعلام شد.

وی گفت: کارت های سوخت شناسایی شده، از ۱۴ مرداد ماه تاکنون طی مکاتباتی در چند مرحله (در هر مرحله ۲۵۰عدد کارت سوخت) از سوی این شرکت به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شده‌اند.

وی افزود: کارت‌های سوخت خودروهای نفتگازسوز متخلف که شامل اتوبوس، مینی بوس و کامیون می باشد، بنابر دستور پلیس امنیت اقتصادی کشور غیرفعال و وارد لیست خاکستری شده و جهت برخورد قضایی از سوی این شرکت به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده است.

مدیر منطقه نفتی زاهدان گفت: تعداد زیادی از کارت های سوخت متخلف بدلیل اخلال در نظام اقتصادی کشور و قاچاق سوخت در سراسر کشور توسط پلیس امنیت اقتصادی شناسایی شدند که از این تعداد ۹۴۵ عدد کارت سوخت مربوط به منطقه زاهدان می باشد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403070302033
  • خبرنگار :