در تذکر دو عضو شورای شهر تهران مطرح شد

لزوم ساماندهی دکل‌های مخابراتی و ارائه گزارش ساخت و تکمیل ۱۲۰ مسجد در تهران

دو تن از اعضای شورای شهر در خصوص وضعیت شهر تذکراتی را ارائه کرده و بر لزوم ساماندهی دکل‌های مخابراتی تهران و ارائه گزارش از ساخت و تکمیل ۱۲۰ مسجد در تهران در صحن شورای شهر تأکید کردند.

به گزارش ایسنا، زهرا شمس احسان صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به ضرورت ساماندهی دکل‌های مخابراتی در شهر تهران، اظهار کرد: نامه و درخواست‌های مردمی زیادی داریم که از وضعیت نصب دکل‌های مخابراتی بر روی پشت بام‌ها، حیاط منازل و مکان‌های عمومی از جمله بوستان‌ها گلایه دارند.

وی با بیان این‌که لازم است نظارت و ساماندهی جدی‌تری بر نصب این دکل‌های مخابراتی انجام شود، تصریح کرد: چرا که برخی از این دکل‌ها بدون رعایت استاندارد و هماهنگی بوده است و ممکن است پیامدهای زیست‌محیطی و غیره ناشی از فعالیت دکل‌های مخابراتی وجود داشته باشد.

شمس احسان با بیان این‌که نصب دکل‌های مخابراتی بر روی پشت‌بام‌ها و محیط‌های عمومی باید بررسی شود و اساسا جای سوال است که آیا در این زمینه نظارت شهرداری وجود داشته یا خیر؟ اظهار کرد: از شهرداری می‌خواهم که گزارشی مستند از نحوه نصب و نظارت این دکل‌های مخابراتی در شهر به شورای شهر ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، احمد علوی رئیس کمیته میراث فرهنگی نیز در تذکر پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر تهران با بیان این‌که جابه‌جایی در مدیریت شهری امری طبیعی است، گفت: اما پرسنل رسمی از کند بودن فرآیند جابه‌جایی‌ها انتقاد دارند و معتقدند که موافقت با مأموریت و مرخصی بدون حقوق آنها به کندی صورت می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ارتقاء جایگاه شورای مساجد را یکی از اتفاقات خوب در این دوره مدیریت شهری دانست و گفت: تاکنون فرآیند ساخت و تکمیل ۱۲۰ مسجد در این دوره مدیریت شهری انجام شده و کارگاه مساجد فعال شده است و از شهرداری می‌خواهیم که گزارشی در مورد روند تکمیل و ساخت این ۱۲۰ مسجد ارائه کند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403070302030
  • خبرنگار : 71368