معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی استان خبرداد

ارایه خدمات درمان ناباروری به ۱۲ هزار زوج در خوزستان

معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به ارایه خدمات ناباروری در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی از ارائه خدمات درمانی ناباروری به بیش از ۱۲ هزار زوج خبر داد.

بهنام قدرتی در گفت ‌و گو با ایسنا، با اشاره به شعار سازمان جهاددانشگاهی خوزستان در ارائه خدمات پزشکی و درمان ناباروری با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین تعرفه، اظهار کرد: در مرکز خدمات تخصصی و فوق تخصصی جهاد دانشگاهی خوزستان، سالانه به حدود ۱۱۰ هزار مراجعه‌کننده خدمات تخصصی و فوق تخصصی ارائه می‌شود.

وی افزود: همچنین در مرکز درمان ناباروری این سازمان سالانه پذیرای بیش از ۱۲ هزار زوج جهت دریافت انواع خدمات درمان ناباروری هستیم. این حجم از استقبال، نشان‌دهنده ارائه خدمات با کیفیت و اعتماد مردم استان به جهاد دانشگاهی است.

ارایه خدمات غربالگری سرطان پستان

قدرتی با اشاره به راه‌اندازی مرکز غربالگری سرطان پستان در مرکز پزشکی این سازمان ادامه داد: سرطان یکی از بیماری‌های غیر واگیری است که امروزه در جهان و نیز در کشور ما شیوع گسترده‌ای پیدا کرده است. افزایش تعداد مبتلایان به سرطان به ویژه سرطان پستان در بانوان موجب وارد شدن صدمات جبران‌ناپذیر به بنیان خانواده‌ها می‌شود. از این رو هدف از فعالیت این مرکز کمک به تشخیص زودهنگام بیماری و مداخله به موقع با استفاده از بروزترین تجهیزات آزمایشگاهی، ماموگرافی و سونوگرافی است. 

وی بیان کرد: امیدواریم با حمایت هرچه بیشتر از اجرای برنامه غربالگری در سطح استان گامی مهم در راستای پیشگیری از ابتلای بانوان و مادران خوزستانی به این بیماری برداریم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070302011
  • خبرنگار : 50300