مهار آتش‌سوزی واحد صنعتی آریان اطلس گرمسار بعد از حدود ۱۸ساعت + فیلم

فرماندار گرمسار گفت: با تلاش بیش از ۲۰ اکیپ حاضر در عملیات اطفا، سرانجام آتش سوزی در واحد صنعتی شهرک فجر گرمسار مهار شد.

رضا خانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: البته برای اینکه آتش سوزی مجدد شعله ور نشود، آتش نشانان در حال لکه‌گیری جهت جلوگیری از آتش سوزی دوباره و سرایت به دیگر بخش ها هستند.

فرماندار گرمسار با تقدیر از تیم های آتش نشان و امدادگر حاضر در محل تصریح کرد: اکیپ های متعددی از دو استان تهران و سمنان از بعداز ظهر دیروز تاکنون در محل حضور داشته و ما را در مهار این آتش سوزی یاری کردند.

به گزارش ایسنا- انفجار در این یک واحد تولیدی شهرک صنعتی فجر گرمسار روز گذشته و در حدود ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه دوشنبه در شهرک صنعتی فجر به وقوع پیوسته است.

 بیش از ۲۰ اکیپ از دو استان تهران و سمنان برای مهار این آتش سوزی در محل حادثه اعزام شده بودند. این حادثه دو مصدومان بدحال داشته که به تهران اعزام شدند. همچنین حجم بالای آتش سوزی منجر به مصدومیت بیش از ۲۰ آتش نشان و امدادگر شد که تعدادی در محل درمان و تعدادی نیز در بیمارستان گرمسار بستری شدند. حال همه مصدومین امدادگر خوب گزارش شده است.

بسیاری از مسئولان ارشد استان از جمله استاندار سمنان، رئیس کل دادگستری استان، فرماندار گرمسار، مدیرعامل هلال احمر استان و... از همان ساعات اولیه حادثه در محل حضور یافتند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403070301934
  • خبرنگار :