با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک

رضایی: رئیس‌جمهور در سازمان ملل مظلومیت و حقانیت ملت ایران را بازگو کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که انتظار می‌رود رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل مظلومیت و حقانیت ملت ایران را بازگو کرده و تصویر واقع‌بینانه‌ای از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت به دنیا نشان دهد.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک برای شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: انتظار می‌رود رئیس‌جمهور در سازمان ملل با اقتدار صحبت کرده و از موضع انفعال صحبت نکند همچنین ما را در برابر کشورهای غربی بدهکار نشان ندهد چون ما امروز در موضع طلبکار نسبت به غرب هستیم و غرب باید بابت اقداماتش علیه کشور ما و کشورهای مظلوم دیگر پاسخگو باشند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: رئیس‌جمهور در سازمان ملل مظلومیت و حقانیت ملت ایران را بازگو کند و تصویر واقع‌بینانه‌ای از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت به دنیا نشان دهد؛ جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در خط مقدم مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر قرار دارند.

رضایی با بیان اینکه رئیس‌جمهور در سازمان ملل از حقانیت و مظلومیت ملت فلسطین دفاع کند، افزود: انتظار می‌رود رئیس‌جمهور صدای مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان مظلوم منطقه باشد.

وی در پایان بیان کرد: رئیس‌جمهور در صحبت‌های خود در سازمان ملل اشاره‌ای به جنایات غرب علیه کشورمان در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی داشته باشد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403070301809
  • خبرنگار : 71234