فرمانده سپاه ناحیه ویژه تبریز خبر داد

برگزاری نمایشگاه اسوه با حضور بیش از ۱۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در تبریز

فرمانده سپاه ناحیه ویژه‌ی تبریز از برپایی نمایشگاه اسوه با حضور بیش از ۱۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در تبریز خبر داد.

سرهنگ عادل سیف‌زاده عصر دوشنبه، ۲ مهرماه در نشست خبری  ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق به سایر رده‌ها، جشنواره سراسری اسوه طی هفته‌ی دفاع مقدس به مدت یک هفته در تبریز در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با نام توانمند نیروهای مسلح و بسیج تبریز در صدد نشان دادن تفکر و روحیه‌ی جهادی بسیج است، چرا که بسیج از مردم، با مردم و برای مردم است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ غرفه در نمایشگاه اسوه‌ی تبریز برپا است، گفت: ما سعی می‌کنیم تا با برپایی این نمایشگاه فعالیت‌های ارزنده، گسترده و موثر بسیج را به آحاد مردم نمایش دهیم.

سیف زاده خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته از ۳۱ شهریور لغایت ۷ مهرماه در محل مصلی امام خمینی «ره» تبریز برپا شده و برای بازدید آحاد مردم به ویژه پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح استان باز است.

فرمانده سپاه ناحیه ویژه تبریز با تاکید بر اینکه یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه این است که پایگاه‌های اسوه دیده شوند، عنوان کرد: هدف براین است تا فرماندهان و اعضای شورای سایر پایگاه‌ها برای کسب تجربه از الگوهای موفقی که در سطح استان است درس بگیرند و در پایگاه خودشان پیاده کنند.

وی افزود: در این نمایشگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان تبریز، عملکردشان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و صنایع دستی را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه ویژه تبریز گفت: رسالت بسیج ایجاب می‌کند تا هرجا که مردم نیاز دارد به آن ورود کند، بسیج حاضر شده است تا جان خود را فدای این نظام کند.

وی اظهار کرد: بسیج با خدا معامله کرده و در راه خداوند حاضر است تا از بالاترین هستی خود یعنی جانش بگذرد، شهید حسین اوجاقی و شهید امیر حسین پور از جمله نمونه‌های این رشادت‌ها هستند که در راستای اهداف بسیج جان خود را فدای نظام کردند.

سیف زاده تشریح کرد: دوران دفاع مقدس همواره برای ما عزیز و افتخارآفرین بوده است، تحول در حوزه‌ی صنایع دفاعی به ویژه در صنایع موشکی، پیشرفت در امور هوا فضا، ساخت هواپیما، بالگرد و ... از جمله دیگر دستاوردهای طلایی دوران دفاع مقدس بوده است.

وی تاکید کرد: ایستادگی کشورهای مظلوم در برابر ظلم و استکبار جهانی زیر سایه‌ی الگو گیری از انقلاب اسلامی ایران است، چرا که در دوران دفاع مقدس صدای اسلام خواهی مردم ایران به گوش دنیا رسید، با اینکار ملت‌های مظلوم دنیا با الگو گیری از ایران اسلامی به این نتیجه رسیدند که می‌توانند در برابر ظلم ایستادگی کنند.

انتهای پیام 

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403070201768
  • خبرنگار : 50535