مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

فرهنگ‌ دفاع مقدس، فرهنگ رشادت و فداکاری خالصانه است

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: فرهنگ‌ دفاع مقدس، فرهنگ رشادت و فداکاری خالصانه است.

کرم گودرزی امروز دوم مهرماه در مراسم تجلیل از ایثارگران و بسیجیان شرکت گاز لرستان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هرچه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، از برکت خون شهدا و رشادت‌های زنان و مردان، جانبازان، رزمندگان و آزادگان ۸ سال دفاع مقدس است و ما امروز آثار و برکات این دفاع مقدس را در رشد و تعالی ایران سلامی مشاهده می‌کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌ دفاع مقدس، فرهنگ رشادت و فداکاری خالصانه است و ما نباید از این فرهنگ دور بیفتیم؛ چرا که با اتکا به همین روحیه است که می‌توان به مشکلات و موانع امروز نیز فائق بیاییم و خوشبختانه شرکت گاز استان لرستان به‌ عنوان شرکت خدماتی و عملیاتی یکی از شرکت‌های پیشرو استان در بحث‌های فرهنگ‌سازی و اشاعه فرهنگ جهاد و ایثار است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: با تلاش فرزندان انقلاب در شرکت گاز استان هم‌اکنون ۹۹.۹ درصد خانوار شهری و ۹۸.۷ درصد خانوار روستایی استان از نعمت الهی گاز طبیعی بهره‌مند هستند که این آمار نشان از تلاش و همت کارکنان این شرکت در خدمات‌رسانی به یکی از مناطق کوهستانی زاگرس در کشور ایران است.

سردار ولی پور، جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز در این مراسم با تشکر از برگزاری این مراسم گفت: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع مقدس، عزت و امنیت و قدرت ایران اسلامی است که در دنیا به اسم محور مقاومت منشأ قدرت و حامی مظلومان است.

وی ادامه داد: خوشبختانه عزیزان و فرزندان ما در عرصه‌های مختلف موجب رشد و بالندگی کشور هستند که در این راستا شرکت گاز استان لرستان به‌ عنوان یک الگو در حوزه خدمات گازرسانی و رفاه مردم موفق بوده که زحمات این عزیزان قابل تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070201613
  • خبرنگار : 50175