موفقیت ورزشکاران فارس در مسابقات پاور لیفتینگ قهرمانی کشور

ورزشکاران فارس در رقابت‌های پاور لیفتینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی بزرگسال به عنوان دوم و در رده سنی پیشکسوتان مستر یک و مستر سه به مقام دوم و اول تیمی دست یافتند.

در این دوره از رقابت‌ها که در دو رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی مجموعه ورزشی مهندسین قم برگزار شد، ۳۳۰ ورزشکار از ۲۱ استان با هم به رقابت کردند که در نهایت ۴۰ ورزشکار موفق شدند مقام اول ۸ وزن را کسب کنند.

۲۷ داور سطح ۱ تا ۳ کشور، قضاوت این رقابت‌ها را برعهده داشتند. تیم ملی پاورلیفتینگ کشورمان آذر ماه امسال به مسابقات ازبکستان اعزام خواهد شد.

تیم فارس در رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان در رده های سنی مختلف موفق به کسب عناوین تیمی و انفرادی مختلف شد. در رده سنی بزرگسال عنوان دوم و رده سنی پیشکسوتان مستر یک مقام دوم و پیشکسوتان مستر سه مقام اول تیمی کسب شد.

همچنین در وزن ۵۹ کیلوگرم بزرگسال مهرداد ظفری در حرکت ددلیفت موفق به شکستن رکورد ایران به میزان ۱۰ کیلوگرم شد و رکورد ۲۴۰ کیلوگرم را ثبت کرد و در رده سنی مستر ۳ جعفر سهرابی زاده به عنوان اورالی مسابقات دست یافت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، تیم فارس با مربیگری مصطفی سلیمانی و ابوالفضل آسا و سرپرستی مهدی اورنگ در این مسابقات حاضر شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070201607
  • خبرنگار : 50649