بیش از ۳۰۰۰ نفر در بروجرد مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بروجرد گفت: بیش از ۳۰۰۰ نفر در این شهرستان، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

عزیزالله قائدرحمت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به‌عنوان یک نهاد انقلابی متولی آموزش‌های مهارتی در جامعه است که به بالغ‌ بر ۲۰ گروه هدف مانند روستاییان، جامعه معلولان، سربازان، زنان سرپرست خانوار، دانشجویان و متقاضیان مهارت‌آموزی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را ارائه می‌کند.

وی بیان کرد: در شش ماه امسال ۶۷۲ هزار و ۹۳ نفر ساعت آموزش مهارتی به ۳۷۰۸ نفر ارائه‌ شده است. در این مدت، ۵۵ هزار و ۵۵۹ نفر ساعت معادل ۴۰۱ نفر به سربازان وظیفه‌ آموزش ارائه شده است. همچنین در مدت یادشده ۲۵ هزار و ۹۵۸ نفر ساعت معادل ۱۸۲ نفر در سکونتگاه‌های غیررسمی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

او با بیان اینکه ۲۹ هزار و ۱۸۴ نفر ساعت معادل ۱۶۱ نفر در روستاها آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند، گفت: در شش ماه امسال ۴۳ هزار و ۴۹۳ نفر ساعت برابر ۲۹۴ نفر در زندان بروجرد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بروجرد افزود: ۲۹۶ هزار و ۱۳۵ نفر ساعت برابر ۱۳۱۶ نفر در آموزشگاه‌های آزاد بروجرد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند. همچنین ۳۰ هزار و ۲۱ نفر ساعت برابر ۲۸۶ نفر از دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و دانشجویان در این مدت، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070201578
  • خبرنگار : 50175