تداوم افزایش دما در خوزستان تا فردا

مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم افزایش دما در استان تا فردا خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز و فردا دما در بیشتر مناطق استان خوزستان افزایش می‌یابد سپس تا جمعه روند کاهش سه تا چهار درجه‌ای دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین از سه‌شنبه تا پنجشنبه به ویژه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، سرعت وزش بادها در بیشتر مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های غربی، جنوب غربی، جنوبی، جنوب شرقی و مرکزی به صورت متوسط تا نسبتا شدید و همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود.

سبزه‌زاری ادامه داد: همچنین احتمال برخاستن گرد و غبار موقتی و محلی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در این مناطق دور از انتظار نیست. شمال خلیج فارس نیز تا پایان هفته مواج و متلاطم خواهد بود. از اواخر وقت امروز تا اواسط وقت فردا، در سواحل و نوار جنوبی شرقی استان خوزستان افزایش رطوبت و شرجی مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با دمای ۴۳.۲ و ایذه با ۱۶.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۴۰.۸ و کمینه دمای ۲۵.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070201558
  • خبرنگار : 50225