فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

پشتوانه این نظام، مردم هستند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ولایت فقیه، حجاب و امر به معروف و نهی از منکر، مهم‌ترین موضوعات وصیت‌نامه شهدا بویژه شهدای دفاع مقدس است.

سردار نعمت‌الله باقری امروز (دوم مهر ماه) همزمان با هفته دفاع مقدس، در نشست هم‌اندیشی دانشگاهیان به میزبانی دانشگاه لرستان، اظهار کرد: بهترین اقدام برای تداوم راه شهدا و نهادینه‌ شدن این راه در جامعه، عمل کردن به وصیت‌نامه‌های شهداست. ما همه وظیفه داریم محتوای وصیت‌نامه شهدا را به نسل جدید منتقل و تبیین کنیم. اگر امروز شاهد ثبات و امنیت پایدار در ایران اسلامی هستیم، این شرایط مرهون خون شهداست و همه وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی بویژه در دوران قاجار، شاهد بودیم بخش‌هایی از سرزمین ایران به بیگانگان داده شد، اما در دوران پس از انقلاب اسلامی شاهد اوج رشادت مردم ایران بودیم و یک وجب از خاک ایران به اشغال بعثی‌ها درنیامد.

او گفت: پشتوانه نظام جمهوری اسلامی، مردم هستند و به همین علت همیشه باید در همه حال، خود را خدمتگزار مردم بدانیم و روز به روز خدمت به مردم گسترش یابد. پشتیبانی جنگ در دوران دفاع مقدس هم توسط همه اقشار مردم بود.

وی ادامه داد: در بحث جهاد تبیین، باید فعالیت‌های دانشگاهیان، بویژه اعضای هیئت علمی بیشتر شود، زیرا استاد، الگوی دانشجو است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار کرد: قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت، بسیار بالاست، البته اقدامات براساس هوشمندی و درایت و همه‌جانبه‌نگری است.

در این نشست، سردار باقری به پرسش‌های دانشگاهیان درباره موضوعات مختلف روز کشور با تأکید بر راهکارهای تقویت جهاد تبیین پاسخ داد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070201474
  • خبرنگار : 50175