یک مقام انتظامی یزد:

هوشمندسازی پلیس هنوز در مرحله گفتمان است

رئیس ستاد برگزاری هفته انتظامی استان یزد با بیان این که هفته انتظامی فرصتی برای معرفی خدمات یک ساله پلیس و ارائه گزارش عملکرد به مردم است، گفت: پلیس هوشمند در سه بعد نیروی انسانی، تجهیزات و مدیریت هوشمند مطرح است و هنوز هوشمند سازی در مرحله گفتمان است.

سرهنگ «مسعود آرامش» در ششمین کمیسیون هفته انتظامی که در سالن وزیری ستاد برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدامات کارکنان پلیس گفت: بعد از هفته دفاع مقدس، هفته‌ای داریم به نام هفته انتظامی؛ هفته پرصلابت انتظامی را از سیزدهم مهر تا نوزدهم مهرماه خواهیم داشت.

وی با بیان این که هفته انتظامی فرصتی برای معرفی خدمات یکساله پلیس و ارائه گزارش عملکرد به مردم است، افزود: این هفته شروعش با موضوع نماز جمعه هست و قبل از آن پیاده‌روی خانوادگی است و انتهای این هفته هم موضوع غباررویی و تطهیر قبور مطهر شهدا، خاصه شهدای انتظامی است.

رئیس ستاد برگزاری هفته انتظامی استان یزد  در ادامه با اشاره به شعار هفته انتظامی، بیان کرد: شعار «پلیس هوشمند و مردم قانونمدار» در مولفه‌های متفاوتی مطرح می‌شود؛ پلیس هوشمند در سه بعد نیروی انسانی، تجهیزات و مدیریت هوشمند مطرح است و هنوز هوشمندسازی در مرحله گفتمان است.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان با اشاره به ۳۸ برنامه روزشمار هفته انتظامی ارسالی مرکز، بر اهمیت و اجرای دقیق برنامه ها تاکید و اظهار کرد: معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی در مورد تبیین شعار هفته انتظامی در رسانه‌ها اقدام کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ آرامش در پایان ضمن تاکید بر تلاش در جهت هرچه باشکوه تر برگزار کردن هفته انتظامی امسال، گفت: باید از ظرفیت سازمان‌های دولتی و غیردولتی نیز در جهت تبلیغات محیطی و فضای مجازی متناسب با شعار ابلاغی استفاده کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403070201454
  • خبرنگار : 50214