رئیس دانشگاه لرستان:

روش صحیح مدیریت در حراست از اهمیت بالایی برخوردار است

رئیس دانشگاه لرستان گفت: روش صحیح مدیریت در حراست از اهمیت بالایی برخوردار است.

علی نظری امروز دوم مهرماه در نشست با مدیریت و نیروهای حراست دانشگاه لرستان، با بیان اینکه قدردان حراست دانشگاه به خاطر زحمات، فعالیت‌ها و اقدامات هستم و آنچه در حراست اهمیت دارد مدیریت صحیح صحنه‌هاست، بیان کرد: نیروهای حراست دانشگاه لرستان باتجربه و متبحر در مدیریت انواع صحنه‌های کاری هستند.

وی حراست را یک رسالت بسیار خطیر دانست و گفت: مدیریت و نیروهای حراست با انواع صحنه‌ها در طول سال تحصیلی روبه‌رو می‌شوند؛ به همین علت، روش صحیح مدیریت دارای اهمیت بالاست.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: اهمیت فعالیت حراست آنجاست که این حوزه کاری با دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان، ارتباط دارد و به نوعی شمول فعالیت آن، متنوع و در عین حال، حساس و مهم است.

 نظری با تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید، بیان کرد: امیدواریم دانشجویان به ویژه جدیدالورودها  بتوانند با روحیه‌ای سرشار از نشاط و امید به آینده، مدارج مختلف تحصیلی را سپری کنند.

یوسف عباسی، مدیر حراست دانشگاه لرستان نیز در این نشست، گزارشی از مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط حراست بیان کرد و ادامه داد: تلاش حراست آن است که همواره از هویت سازمانی، صیانت و حراست کند.

وی فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به دانشگاهیان دانشگاه لرستان به ویژه دانشجویان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد اقتدار دانشگاهی و علمی ایران اسلامی در جهان امروز، بیش از پیش، تقویت شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070201441
  • خبرنگار : 50177