تمامی محرومان تحت پوشش کمیته امداد رزن خانه دار می‌شوند

فرماندار رزن گفت: به تمام محرومان تحت پوشش کمیته امداد که به تایید مراجع مربوطه رسیده‌اند برای صاحبخانه شدن، زمین رایگان واگذار شده و یا در حال واگذاری است.

علی اصغر غفاری آثار دوشنبه دوم مهر ماه  درجلسه بررسی مسائل مرتبط با مسکن محرومان که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای مسکن محرومان در دولت سیزدهم در روستاهای شهرستان رزن به ۱۸۲ نفر از محرومان و مددجویان کمیته امداد رزن زمین رایگان واگذار و مسکن آنان احداث شد.

وی ادامه داد: در شهر دمق نیز برای ۱۹ نفر از مددجویان امداد این شهر تعداد ۱۹ واحد از مسکن مهر شهر دمق با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد به آنان ساختمان واگذار شده است.

غفاری آثاری همچنین تصریح کرد: روز گذشته نیز در شهر رزن شش قطعه زمین به مددجویان واجد شرایط کمیته امداد واگذار شد، ضمن اینکه زمین رایگان ۱۴۷ نفر هم برای واگذاری آماده ‌است.

وی خاطرنشان کرد: با چنین روندی در راستای مسکن محرومان به تمام محرومان که تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هستند و به تایید مراجع مربوطه از طریق فرمانداری، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن رسیده‌اند، زمین رایگان برای احداث مسکن واگذار شده و یا در حال واگذاری است .

غفاری آثار یادآور شد: با چنین روندی ۱۰۰ درصد دهک های پایین شهرستان رزن در برنامه مسکن محرومان در این شهرستان خانه دار شده‌اند و یا به‌زودی خانه‌دار می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان هم اظهارکرد: در سال‌جاری اعتباری افزون بر ۳۶۰ میلیارد تومان برای محرومین زدایی به استان همدان اختصاص پیدا کرده که از این میزان اعتبار ۹۰ میلیارد تومان آن به کمیته امداد استان برای اتمام مسکن های نیمه تمام و هزینه برای مسکن محرومان تخصیص یافته است.

 سید حسن نعمتی اضافه کرد: از این میزان اعتبار تخصیص داده شده به کمیته امداد استان در زمینه محرومیت زدایی می‌توان بخشی از اعتبار را در زمینه اعتبارات بلاعوض به بحث مسکن محرومان اختصاص داد.

انتهای پیام 

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070201424
  • خبرنگار : 50037