مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان تاکید کرد

ضرورت تعامل دانشگاه آزاد خوزستان با دانشگاه‌های مادر استان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان بر ضرورت تعامل دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با دانشگاه‌های مادر استان تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آیت عادلی نژاد امروز ۲ مهرماه در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، مملو از فرصت‌ها و امکانات است. از سویی استان خوزستان نیز مملو از ظرفیت است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به ضرورت تعامل دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های مادر استان، ادامه داد: جمعیت جامعه دانشگاهی در خوزستان ۱۵۰ هزار نفر است. دانشگاه آزاد با تعاملات با دانشگاه‌های مادر و تعامل با صنایع می‌تواند بیش از گذشته مسیر خود را ادامه دهد.

برای خروج دانشگاه از زیان‌دهی به مدیران جهادی نیاز است

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین محمود حزبه زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان نیز گفت: امام علی (ع) در نامه ۵ نهج البلاغه خطاب به یکی از فرمانداران می فرمایند: مسئولیت به غیر از امانت بار دیگری ندارد. مدیریت مانند طعمه نیست بلکه بر گردن هر مدیری امانت است.

وی بیان کرد: وضعیت فعلی دانشگاه آزاد اسلامی استان مستلزم حضور مدیران جهادی در بخش‌های مختلف است تا دانشگاه از وضعیت زیان‌دهی خارج شود و به سوددهی برسد که البته در سال‌های اخیر توفیقاتی به دست آمده است. امیدواریم رییس جدید دانشگاه نیز با بکارگیری مدیران جهادی دانشگاه را از مسیر زیاندهی خارج و به سوددهی برساند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070201390
  • خبرنگار : 50300