نماینده مردم اهر و هریس در مجلس‌:

بستر برای فعالیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اهر باید مهیا شود

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم بستر سازی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای فعالیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرستان اهر تأکید کرد.

بیت الله عبدالهی روز دوشنبه 2 مهرماه در جلسه شورای مشورتی با حضور اعضای ستاد انتخابات و نمایندگان اصناف و اقشار مختلف در شهرستان اهر ضمن تأکید جدی بر حمایت دولت از سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: یکی از راه های توسعه کشور در وضعیت کنونی، حمایت از بخش خصوصی می باشد که لازمه است در این رابطه دولت توجه ویژه داشته باشد.

وی حمایت از بخش خصوصی را یکی از اولویت های توسعه در کشور برشمرد و افزود: دولت باید زمینه ها و زیرساخت های مناسب برای فعالیت بخش های خصوصی را فراهم نمایند تا در آینده نزدیک شاهد توسعه و پیشرفت در کشور باشیم.

عبدالهی در ادامه به سرمایه گذاری ارزشمند بخش خصوصی در معدن گاودل شهرستان اهر به میزان ۱۳۰۰ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: در حالی که بودجه عمرانی شهرستان اهر ۱۰۰ میلیارد تومان می باشد و هنوز با گذشت ۶ ماه از سالجاری ریالی پرداخت نشده است، در صورت حمایت جدی و فعالیت مستمر معدن گاودل با این حجم از سرمایه گذاری اولیه و توسعه در فازهای بعدی می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی و اشتغال این شهرستان را حل کرد.

وی همچنین حمایت از صنایع و کسب و کارهای کوچک مقیاس را موجب افزایش مشارکت مردم و اشتغال بیشتر جوانان برشمرد و گفت: با توجه به حاصلخیزی باغات و وجود انواع میوه های سردرختی در شهرستان اهر امروز جوانان به سمت صنعت خشک کنی میوه حرکت می کنند که در این راستا حمایت جدی دولت از بخش خصوصی می تواند باعث توسعه و پیشرفت این صنعت در این شهرستان و منطقه ارسباران شود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه نمایندگان اصناف و اقشار دعوت شده نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در برگزاری هر چه بهتر جلسات آتی این مجمع بیان کردند.

انتهای پیام 

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403070201384
  • خبرنگار : 50006