تکمیل زیرسازی محور پری - علم‌کندی ماهنشان تا ۲۰ روز آینده

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان با اشاره به اهمیت بهسازی و آسفالت راه روستایی پری - علم‌کندی گفت: عملیات بهسازی این راه آغاز شده است.

محمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، آسفالت معابر روستایی را دارای اهمیت دانست و اظهار کرد: با بهسازی و آسفالت راه روستایی دسترسی ساکنان به مناطق مختلف تسهیل شده است و قطعاً این امر رضایت اهالی را درپی خواهد داشت.

وی به مشکل راه روستایی پری به علم‌کندی اشاره کرد و گفت: برای بهبود وضعیت عملیات بهسازی و آسفالت‌ریزی راه روستایی پری - علم‌کندی منتهی به معدن به طول هشت کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان در شهرستان ماهنشان آغاز شده است.

او با بیان اینکه راه روستایی پری به علم‌کندی توسط اهالی هشت روستا استفاده می‌شود و در ادوار گذشته براثر تردد ماشین‌آلات سنگین معدن تخریب شده بود، ادامه داد: با مطالعات فنی مقرر شد روش‌های خاص اجرای زیرسازی در دستور کار قرار گیرد. در همین راستا اعتبارات لازم با مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی تامین و پروژه شروع شد.

او بیان کرد: زیرسازی این پروژه به روش تثبیت با سیمان انجام خواهد شد تا هم در برابر سرمای منطقه و هم در برابر میزان تردد ماشین‌آلات سنگین معادن مقاوم باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان افزود: تا ۲۰ روز آینده، عملیات زیرسازی فاز اول این محور پایان می‌یابد و در تلاش هستیم تا پایان فصل کاری، زیرسازی و روکش آسفالت این فاز تکمیل شود و به مرحله بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403070201278
  • خبرنگار : 50534