توزیع آرد مازاد در بین نانوایی‌های برتر رزنی

فرماندار رزن از توزیع آرد مازاد در بین واحدهای نانوایی برتر این شهرستان خبر داد و گفت: شش واحد نانوایی در شهر رزن و دمق سهمیه ویژه‌ای برای پخت‌نان در نوبت عصر دریافت کرده‌اند.

علی اصغر غفاری آثار یکشنبه دوم مهر ماه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان، اظهار کرد: تداوم بازرسی‌ها از نانوایی‌ها به‌منظور نظارت بر کیفیت و ساعات پخت نانوایی‌ها و مقابله با کم فروشی و رعایت بهداشت به‌طور جدی در سطح شهرستان ضروری بوده و با متخلفان برخوردهای جدی و حتی برای لغو مجوز خبازی متخلفان اقدام می‌شود.

وی در ادامه با تأکید بر کیفیت نان، تصریح کرد: از ادارات صمت، بهداشت و درمان، جهادکشاورزی، بخشداران و دهیاران سطح شهرستان درخواست داریم تا نظارت‌های بیشتر و جدی‌تری در قالب گشت‌های مشترک از  سطح نانوایی‌ها داشته باشند.

غفاری‌آثار در ادامه تصریح کرد: شش واحد نانوایی در سطح شهر رزن و دمق سهمیه ویژه‌ای برای پخت‌نان در نوبت عصر دریافت کرده‌اند که ضرورت دارد این واحدهای نانوایی به مردم معرفی و اطلاع‌رسانی شود تا  مردم از ساعات پخت نانوایی‌ها مطلع باشند.

وی با بیان اینکه در شهرستان رزن مشکل توزیع و کمبود آرد نداریم، گفت: ۱۵۰کیسه آرد مازاد برای نانوایی‌هایی که نان باکیفیت پخت می‌کنند و نیز برای روستاهای پر جمعیت و شش نانوایی درسطح شهر رزن و دمق اختصاص یافته است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070201202
  • خبرنگار : 50037