شهردار اردستان خبر داد

آسفالت ۸ خیابان اصلی اردستان

شهردار اردستان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از یک و نیم سال گذشته تاکنون ۸ معبر و خیابان اصلی شهر اردستان روکش آسفالت جدید شده است.‌

معین مهدانیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نهضت آسفالت در شهر اردستان از ماه‌ها قبل شروع شده است، ولی همچنان وضعیت کنونی در محلات و خیابان‌های شهر به دلیل حفاری‌های متعدد و عمر بالا بحرانی است، ولی تا جایی که امکان داشته باشد امسال پروژه آسفالت را پیش خواهیم برد تا رضایت نسبی شهروندان حاصل شود.

وی افزود: با توجه به اینکه عمده مطالبات مردم اردستان در خصوص وضعیت آسفالت معابر است و همچنین حجم فرسودگی آسفالت در سطح شهر و خاکی بودن تعداد زیادی از معابر، شهرداری اردستان با تنظیم یک برنامه زمان‌بندی شده سعی کرده بخشی از مشکلات را پاسخگو باشد.

شهردار اردستان با بیان اینکه با توجه به حجم فرسودگی آسفالت همه درخواست به یک‌باره قابل رسیدگی نیست، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته از یک و نیم سال گذشته تاکنون ۸ معبر و خیابان اصلی شهر اردستان روکش آسفالت جدید شده و با توجه به مطالبه مردمی که در این خصوص وجود دارد، روکش آسفالت حدفاصل میدان نماز تا میدان امام اردستان نیز به‌زودی شروع می‌شود.

آسفالت برخی خیابان‌های اردستان ۴۰ سال قدمت دارند

مهدانیان با اشاره به اینکه آسفالت برخی از خیابان‌های اردستان بیش از چهل سال از عمر آن می‌گذرد گفت: اکنون تعداد قابل توجهی از معابر اصلی شهر اردستان نیاز مبرم به آسفالت‌ریزی دارد ولی سعی می‌کنیم در کنار آسفالت‌ریزی خیابان‌های خاکی که در اولویت قرار دارد بخشی از این معابر را آسفالت کنیم.

وی آسفالت‌ریزی در شهرک‌های اردستان را یکی از برنامه‌های شهرداری اردستان عنوان کرد و گفت: با توجه به مطالبه مردمی که وجود دارد و در راستای توزیع عادلانه خدمات مدیریت شهری، آسفالت‌ریزی در شهرک‌های حافظ، ۲۰۹، خیابان شهدا(محله مون) و شهید رهبری در دستور کار قرار دارد.

شهردار اردستان با اشاره به دیگر طرح‌های در دست اقدام شهرداری گفت: وسایل بازی فاز دوم پارک شهرک امام حسن با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری و در روزهای آینده نصب و برای استفاده ساکنین به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین دیواره ساحلی رودخانه سلطان سید حسین و اجرای سنگ‌فرش معابر شهری شامل خیابان قیام، ارونه و مسجد جامع اردستان از دیگر طرح‌های عمرانی شهرداری بوده که در چندماه گذشته انجام شده است.

پاسخ به مطالبات شهروندان در اولویت است

مهدانیان تصریح کرد: عملیات عمرانی طرح پارک سوار اردستان تاکنون با صرف اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی تکمیل شده است که تا دهه فجر امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تأکید بر این موضوع که پاسخ به مطالبات شهروندان جزء اولویت‌های مدیریت شهری است، سنگ فرش خیابان‌های هلال‌احمر، شریعتی، اجرای فاز دوم پارک شهدای گمنام، تعویض و نوسازی تابلوهای شهری، تعویض تابلوها و نصب المان جدید در ورودی شهر، نصب المان شهدای گمنام پارک شهرداری، بهسازی پارک شهرک حافظ و میدان دادگستری را از جمله برنامه‌های شهرداری اردستان تا پایان سال عنوان کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403070201104
  • خبرنگار : 50121