استاندار ایلام:

هفته دفاع‌مقدس یادآور وحدت‌کلمه مردم ایران و رشادت رزمندگان اسلام است‌

هم‌زمان با هفته دفاع‌مقدس استاندار ایلام، معاونان استاندار و کارکنان استانداری ایلام با حضور بر سر مزار شهید گمنام، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز دوشنبه دوم مهرماه ۱۴۰۳، در این مراسم‌ اظهار کرد: کارکنان استانداری‌ در دومین روز از هفته دفاع مقدس، آغاز روز کاری خود را با تجدید میثاق با شهدا و اهداف شهدا آغار کردند و در این روز تجدید پیمان کردند که اهداف و رسالت شهدا را ادامه دهند.

وی ضمن گرامی‌داشت هفته وحدت گفت: جوانان این مرز و بوم با وحدت مثال‌زدنی در جنگ تحمیلی که علیه کشور آغاز شد پیروز شدند و با وجود حمایت تسلیحاتی بیش از ۴۰ کشور از رژیم بعثی، ایمان و اخلاص دلاورمردان ایران بر تجهیزات و تسلیحات و تکنولوژی‌های پیشرفته جبهه استکبار فائق آمد و موجب پیروزی جبهه حق بر باطل شد.

وی ادامه داد: مردم مکتبی جمهوری اسلامی ایران با تاسی از فرهنگ عاشورا، همواره پاسدار خون شهدا و ایثارگران هستند و همیشه با آمادگی کامل در مقابل هرگونه تعرض دشمن با اقتدار تمام ایستادگی می‌کنند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس در آن شرایط سخت به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند و نهضت بزرگ دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام را برپا کردند و با کمک سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای مردمی در مقابل هجوم رژیم بعث، جانانه ایستادند و در نهایت پیروز این جنگ نابرابر جمهوری اسلامی ایران بود.

وی هفته دفاع مقدس را یادآور ایثار، اخلاص و وحدت بین همه مردم ایران دانست و گفت: مردم ایران اسلامی همواره در مقابل جبهه استکبار ایستادگی کردند و امروز هم از جبهه مقاومت و مردم غزه حمایت می‌کنیم.

استاندار ایلام ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس، گفت: در این هفته ضمن ادامه اهداف و آرمان و ایثار شهدا،  به روح همه شهدا درود می‌فرستیم و پاسدار خون همه شهدا و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس هستیم. در واقع هفته دفاع مقدس به عنوان نماد ایران اسلامی و سند پرافتخار همیشه زنده در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شد.

وی اضافه کرد: به امام شهدا درود می‌فرستیم و هم‌قسم می‌شویم که راه شهدا ادامه دارد. کفر و حقانیت همیشه در مقابل هم بودند و این نماد تا قیام امام زمان(عج) وجود دارد امروز یزید زمان ما اسرائیل است و مقابله با این رژیم منحوس تا نابودی کامل ادامه دارد.

وی جنایات امروز رژیم صهیونیستی را به‌مثابه جنایات مغولان تشبیه کرد و گفت: امروز تاریخ در حال تکرار است و شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی روزانه در حال کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان و مردم بی‌دفاع غزه است.

‌انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403070201057
  • خبرنگار : 71299