آذرماه؛

اولین نمایشگاه ‌اشتغال‌ دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود

سرپرست پردیس علم و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری اولین رویداد کاریابی و شبکه‌سازی تحت عنوان نمایشگاه کار و اشتغال دانشگاه خبر داد.

امین خرمیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین رویداد کاریابی و شبکه‌سازی، اظهار کرد: اولین رویداد کاریابی و شکبه‌سازی، نمایشگاه کار و اشتغال دانشگاه شهید چمران اهواز آذرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مخاطبان این نمایشگاه، شرکت‌ها، صنایع و سازمان‌ها و دانشجویان، نخبگان و علاقه‌مندان به حوزه اشتغال و کسب و کار است.

سرپرست پردیس علم و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به فرصت‌های شرکت در این نمایشگاه، گفت: ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط با صنایع و شرکت‌ها، ایجاد فرصت اشتغال و همکاری با صنایع، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی دانشجویان برای حضور در بازار کار و آشنایی با انتظارات صنایع از مزایای شرکت در این رویداد است.

خرمیان با اشاره به هدف برگزاری این رویداد، عنوان کرد: هدف از برپایی اولین نمایشگاه کار و اشتغال، برقراری ارتباط میان دانشگاه و صنایع، بیان نیاز صنایع و شرکت‌ها و... است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://jobfair.scu.ac.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070201039
  • خبرنگار : 50300