فرماندار در گفت‌وگو با ایسنا:

ایجاد نانوایی‌های ارگانی سازمانی در یزد با هدف جلب رضایت اجتماعی

اولین نانوایی عام المنفعه استان با همکاری فرمانداری یزد، دانشگاه یزد، اتاق اصناف، اتحادیه صنف نانوایان، اداره غله و جهاد کشاورزی شهرستان به بهره‌برداری رسید.

«سیدمحمدرضا مدرسی» فرماندار یزد در حاشیه آغاز بکار این نانوایی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این که مراکز تجمعی همچون پادگان‌ها، دانشگاه‌ها، زندان و غیره، برای تهیه نان، سهمیه‌ای نزد واحدهای صنفی داشتند ولی پخت نان برای این ارگان‌ها باعث افزایش طول صف نانوایی‌ها می‌شد، گفت: بر اساس سیاست رضایت اجتماعی، واحدهای صنفی‌ جدیدی جهت پخت نان برای این ارگان‌ها ایجاد می‌شد تا از طولانی شدن صف نانوایی‌های دیگر جلوگیری شود.

وی افزود: زندان یزد و دانشگاه یزد، اولین مجموعه‌هایی هستند که برای اجرای این طرح پیش قدم شده‌اند.

مدرسی اظهار کرد: در نظر داریم به دنبال جانمایی و قرارگیری واحد صنفی مجموعه نانوایی دانشگاه یزد، مجوز صنفی نیز برای آن صادر و سهمیه ویژه‌ای برای تامین آرد آنها مصوب شود تا بتواند در محل استقرار خود که کوی اساتید با تراکم جمعیتی قابل توجه و کمبود نانوایی همراه است، نیازهای ساکنین محل را نیز برطرف کند.

به گزارش ایسنا، این نانوایی ارگانی سازمانی عام المنفعه وابسته به دانشگاه یزد با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه با حضور جمعی از مسئولین استانی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403070201029
  • خبرنگار : 50592