لوا درباره وضعیت تراشتگن: سخت است در این شرایط بتوان چیزی گفت

مهاجم لهستانی بارسلونا درباره آسیب‌دیدگی شدید تراشتگن ابراز نگرانی کرد. او بارسا را شایسته پیروزی قاطع برابر ویارئال دانست.

به گزارش ایسنا، روند پیروزی‌های پیاپی بارسلونا با هدایت هانسی فلیک ادامه دارد. آبی‌اناری‌ها این بار در دیدار برابر ویارئال توانستند یک پیروزی مقتدرانه را به دست  بیاورند. شاگردان فلیک در این بازی خارج از خانه با نتیجه پنج بر یک به پیروزی دست پیدا کردند. آسیب‌دیدگی شدید مارک آندره تراشتگن کام هواداران و بازیکنان بارسلونا را در پایان این بازی تلخ کرد.

به نوشته مارکا، روبرت لواندوفسکی بعد از بازی یکشنبه‌شب تیمش گفت: همه ما ناراحتیم. سخت است که در این شرایط بتوان چیزی گفت. تراشتگن فعلا در بیمارستان است و باید صبر کرد تا وضعیتش مشخص شود.

او درباره برد بارسا برابر ویارئال گفت: بسیار مهم بود که در این بازی بشود پیروز شد و پنج گل را هم به ثمر رساند. ما هر سه روز یک بار به میدان می‌رویم و باید کیفیت‌مان را نشان بدهیم. این یک بازی بسیار مهم برای ما بود.

لواندوفسکی درباره استفاده از سیستم چرخشی در بارسلونا گفت: بله تیم کمی نیاز به چنین سیستمی دارد؛ چرا که فشار بازی‌ها زیاد است. می‌دانیم که چگونه بازی کنیم. همواره به دنبال گل بعدی هستیم. این تفکر بسیار خوبی است و واقعا از نمایش تیم خوشحالیم.

لوا در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در بارسلونا داشته است و در این بازی هم دو گل به ثمر رساند. او گفت: در فصل جاری منتظر پاس‌های زیادی در محوطه جریمه هستم و این کارم را به عنوان یک مهاجم راحت می‌کند. در فصل جاری می‌توانم کارهای زیادی را انجام دهم. ما یک بازی گروهی و تیمی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم با شایستگی این پیروزی پر گل را کسب کنیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403070200978
  • خبرنگار : 90111