نرخ «سرویس مدارس» در کرمانشاه اعلام شد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از افزایش ۳۵ درصدی نرخ سرویس مدارس در کرمانشاه خبر داد.

رضا دوستی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به ابلاغ نرخ سرویس مدارس گفت: پس از پیگیری‌های متعدد نهایتاً نرخ سرویس مدارس توسط فرمانداری کرمانشاه ابلاغ شد.

وی از افزایش ۳۵ درصدی نرخ سرویس مدارس خبر داد و افزود: بر اساس نرخ‌های اعلامی، نرخ سرویس مدرسه برای خودروی سواری تا پنج کیلومتر(رفت و برگشت) ماهانه ۷۵۷ هزار تومان است و به ازای هر کیلومتر بیشتر ۶۹ هزار تومان اضافه می‌شود.

وی افزود: همچنین نرخ سرویس مدرسه برای خودروی ون تا پنج کیلومتر ۵۱۰ هزار تومان است و به ازای هر کیلومتر بیشتر ۵۵ هزار تومان اضافه می‌شود.

دوستی گفت: کرایه سرویس مدرسه برای خودروی مینی بوس هم تا پنج کیلومتر ۳۸۰ هزار تومان است و به ازای هر کیلومتر بیشتر ۴۲ هزار تومان اضافه می‌شود.

دوستی گفت: نظارت بر این نرخ‌نامه بر عهده آموزش و پرورش و سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر است و چنانچه والدین دانش‌آموزان شکایتی داشته باشند باید در ابتدا شکایت خود را به مدیر مدرسه تحویل دهند و با درخواست مدیر مدرسه، کارگروه نظارتی در محل مدرسه مربوطه تشکیل و به شکایت واصله رسیدگی خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به ثبت نام ۱۸۰۰ راننده سرویس مدرسه در سامانه «سپند» گفت: پیش بینی می‌شود این تعداد به ۳۵۰۰ نفر افزایش یابد.

وی افزود: همچنین تاکنون ۱۳ هزار دانش آموز برای استفاده از سرویس مدرسه در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

دوستی خاطرنشان کرد: تعداد کم ثبت نام دانش آموزان به دلیل مشکلات سامانه بوده و بسیاری والدین از طریق شرکت‌های طرف قرارداد برای ثبت نام سرویس مدرسه اقدام کردند.

وی افزود: برای ۳۲۴ مدرسه شهر کرمانشاه، با ۵۶ شرکت پیمانکاری قرارداد بسته شده که این شرکت‌ها، کار هماهنگی میان والدین و رانندگان را جهت استفاده از سرویس مدرسه انجام می‌دهند.

دوستی خاطرنشان کرد: چنانچه افراد به سامانه مراجعه کرده و به دلیل پاره‎‌ای مشکلات سامانه موفق به ثبت‌نام نشدند، می‌توانند به مدارس مراجعه کرده و در آنجا پیمانکاران طرف قرارداد، کار ثبت‌نام آن‌ها را انجام می‌دهند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403070100910
  • خبرنگار : 50182