نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

گرگان نیازمند افزایش صندلی مدرسه است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر گرگان به ویژه در قسمت جنوب شهر از کمبود کلاس درس رنج می‌برد و باید برای رفع آن چاره‌اندیشی شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی امروز، یکشنبه در جمع دانش‌آموزان گرکان با تاکید بر اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران به وجود دانش آموزان وابسته‌ است، اظهار کرد: شهر گرگان نیازمند افزایش صندلی مدرسه به خصوص در قسمت بالایی شهر است.

رمضانعلی سنگدوینی با بیان اینکه اولویت اول در جامعه مردم هستند، افزود:این جامعه نیازمند توجه و پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات آن ها در حوزه های مختلف است.

سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: ۴۲۵ هزار دانش آموز گلستانی و ۲۴ هزار همکار فرهنگی سال تحصیلی جدید خود را آغاز کرده‌اند. 

وی با اشاره به اینکه در اول مهرماه امسال هیچ کلاسی بدون معلم نیست، اذعان کرد: دانش آموزان  گلستانی سرشار از استعداد هستند که کشف این استعداد و شکوفاسازی آن از وظایف آموزش و پرورش است. 

مدیرکل آموزش و پروش با بیان اینکه دانش آموزان گلستانی امروزه در دنیا حرفی برای گفتن دارند، تصریح کرد: یکی از افتخارات استان گلستان کسب رتبه دوم کشور در حوزه هوش مصنوعی است. 

نظری با تاکید بر اینکه امسال یک هزار معلم و ۱۰ هزار دانش آموز تحت آموزش هوش مصنوعی قرار گرفته‌اند، ادامه داد: از اقدامات برنامه‌ریزی شده در دستور کار افزایش چند برابری این تعداد است. 

فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: با پیروی از خط و مشی امام (ره) و حفظ آن باید در جهت تشخیص درست شهید از ظالم و جلاد از مظلوم حرکت کنیم. 

سردار علی ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه پیشرفت کشور در گرو رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بوده است، اذعان کرد :ایمان و نماز از کلیدهای اصلی رشادت شهیدان بوده است که  دانش آموزان باید برای موفقیت همان مسیر را پیش گیرند.

مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم با بیان پیام تبریک آغاز سال تحصیلی وزیر آموزش و پرورش، خطاب به دانش آموزان گفت: شما در دورانی قرار دارید که باید خودتان را ارزیابی کنید.

حمید یزدانی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های وزیر آموزش و پرورش هوش مصنوعی اعلام شده است، اظهار کرد: ضمن آموزش دانش آموزان و معلمان در این حوزه باید تجهیز مدارس هم در کنار آن پیگیری شود. 

وی از کسب مقام چهارم  در مسابقات ایران دیجیتال توسط دانش آموزان استان گلستان در بین ۱۷ استان، خبر داد و گفت: در حال حاضر نزدیک به ۳۸۵ هزار دانش آموز آموزش دیده در این حوزه داریم. 

استاندار گلستان نیز با تبریک شروع سال تحصیلی جدید اظهار کرد: برای رسیدن به موفقیت  عواملی چون جسمی سالم خودسازی و تهذیب نفس و مطالعه و تحصیل اهمیت دارد. 

علی محمد زنگانه افزود: در مدت ۳۵ ماه گذشته، ۱۴۰ پروژه آموزش و پرورش با ۷۶۰ کلاس درس افتتاح شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403070100863
  • خبرنگار : 50672