فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل :

سپاه آمل با ۷۰۰ عنوان برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس رفت

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل، از برنامه‌ریزی و تدارک حدود ۷۰۰ برنامه محوری توسط این فرماندهی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عابدین داغمه‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: برنامه‌های امسال هفته دفاع‌مقدس با شعار «در راه فتح قله‌ایم»  تا ۶ مهرماه برگزار می‌شود و تلاش شده در این برنامه‌ها اقشار مختلف مردم حضور داشته باشند.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهداء، تجلیل از رزمندگان، جانبازان، آزادگان و تکریم خانواده‌های معظم شهداء، رژه نیروهای مسلح، برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی با محوریت عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، آبروی محله، مسابقات فرهنگی و ورزشی نهضت روشنگری و مسابقات قرآنی، گردهمایی بزرگ رزمندگان دفاع مقدس آمل با حضور سخنرانان کشوری به عنوان برنامه‌های مهم و شاخص هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان آمل اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل همچنین به اقدام ارزشمند بسیج جامعه پزشکی آمل برای تامین و تجهیز مدارس به لوازم امدادی و بهداشتی اشاره کرد و گفت: به همت بسیج جامعه پزشکی آمل حدود۵۰ مدرسه این شهرستان به جعبه و لوازم کمک اولیه تجهیز شدند.

سرهنگ داغمه‌چی اضافه کرد: همچنین به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدرسه‌ها، از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج، چندین سری نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان کم توان مالی سطح شهرستان تهیه ومیان آنها توزیع شد.

وی همچنین به برگزاری دو برنامه شاخص با محوریت سپاه شهرستان که پیش از شروع هفته دفاع مقدس برگزار شد، اشاره کرد وادامه داد: برنامه ویژه «از طبرستان تا یمن هم قدم تا مسجد الاقصی» و «برنامه محفل» با حضور جمعی از میهمانان و مبارزین یمنی و همچنین جشن بزرگ چندهزارنفری وحدت دربقعه ناصرالحق آمل برگزار شد.

فرمانده سپاه آمل، با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس مختص یک گروه و جریان خاصی نیست، بیان کرد: هفته دفاع مقدس متعلق به تمامی آحاد مختلف مردم است و باید این هفته درشان ملت بزرگ ایران گرامی داشته شود.

سرهنگ داغمه‌چی یادآورشد: شهداء جان خود را از دست دادند تا نظام و انقلاب ماندگار شود و در حال حاضر که در جنگ اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با دشمن قرار داریم مهم‌ترین وظیفه ما ترویج و انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس به آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403070100805
  • خبرنگار : 50616