رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

مجمع تک کاندیدایی، نشان از عملکرد خوب هیئت است

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: وقتی مجمع هیاتی با تک کاندید برگزار می‌شود، نشان می‌دهد که عملکرد هیات خوب بوده‌ است دیگر اعضا شانسی برای خود متصور نبودند.

علی قارداشی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی میز استان اصفهان با بیان اینکه حضور کاندیداها در مجامع آزاد است، اظهار کرد: وقتی مجمع هیاتی با تک کاندید برگزار می‌شود، نشان می‌دهد که عملکرد هیات خوب بوده‌ است دیگر اعضا شانسی برای خود متصور نبودند، اصفهان یکی از هیات‌های نمادین ماست، بخش مدال آوری و تربیت ملی‌پوش آخرین بخشی بود که اصفهان  به آن نیاز داشت و در ۴ سال اخیر انجام شد،در مباحث میزبانی، زیرساخت‌ها و آموزش در سال‌های قبل نیز عملکرد خوبی وجود داشت.

وی افزود: مدال نقره قهرمانی نوجوانان آسیا را فقط ۴ استان اصفهان، تهران، گلستان و آذربایجان شرقی دارند، انتظار این است که اصفهان ملی‌پوشان را حفظ کند و بر تعداد آن‌ها بیفزاید. مدال‌هایی که در مسابقات به دست آوردیم تاریخی است، در شرایط تحریم توانستیم این موفقیت‌ها را کسب کنیم و این بر ارزش کار می‌افزاید.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اعلام اینکه برای اولین بار کسب سهمیه فینال نوجوانان جهان را داشتیم، یادآور شد: کشورهایی که از سرآمدهای تنیس روی میز هستند بعضا نتوانستند، به اندازه ما سهمیه کسب کنند. می‌گویند ملی‌پوشان قدیمی ما تا چه زمانی باید در تیم ملی باشند و چرا نسل جدید ندارم اما در رشته ای که انتخابی دارد، باید کسی بتواند آن‌ها را شکست دهد و تا زمانی که چنین اتفاقی رخ نداده است.

او ادامه داد: فدراسیون جهانی تنیس روی میز ۲۲۷ کشور عضو دارد و از این نظر در جهان اول است، طبق نظر سرمربی تیم ملی و بر اساس فاکتورهای تهیه شده، نوشاد عالمیان رنک ۵۰ جهان است و نیازی به  حضور در انتخابی ندارد، نیما از ناحیه آرنج آسیب دیده بود و چند سالی است که این مشکل را دارد و به این دلیل در انتخابی شرکت نکرد، اما در مسابقات شهر کالری ایتالیا حضور خواهد داشت.

سیدمهدی صدری، مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز تصریح کرد: این هیأت نخستین هیأتی است که وارد سرپرستی نشد و با روال عادی از مدیری به مدیری دیگر منتقل می‌شود؛ این نتیجه زحمات مشترک هیأت رئیسه و اداره کل است. 

وی با اعلام اینکه فرآیند های برگزاری ۱۴ هیأت در حال انجام است، گفت: در حالت منطقی یکی دو ماه مجمع باید برگزار  شود اما در حال حاضر ۱۴ مجمع همزمان در حال برنامه‌ریزی است.

صدری تاکید کرد: تکابی در دوره ای که حضور داشت زحمات زیادی کشیده و مقام های خوبی به دست اند، وضعیت مالی مجمع جزو یکی  از ۳ مجمع برتر است.امیدوارم بقیه هیات ها نیز در این مسیر حرکت کنند، ظرفیت‌هایی که در اصفهان در رشته های ورزشی وخود دارد که قابل تحسین است.

او ادامه داد: در پارالمپیک ۱۰ درصد از کاروان کشور اصفهانی بودند و ۲۰ درصد از مدال ها را کسب کردند. ۲۰ درصد عدد بسیار قابل قبولی است اما ما به آن قانع نیستیم و می‌توانیم بهتر از این نباشیم. 

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403070100687
  • خبرنگار : 50348