نویل: نایب‌قهرمان‌ها فراموش خواهند شد

مدافع سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس به بازیکنان آرسنال و مایکل آرتتا یادآور شد با کسب نایب‌قهرمانی هرگز مورد تجلیل یا تحسین قرار نخواهند گرفت.

به گزارش ایسنا، گری نویل در صحبت‌هایی درباره آرسنال که با هدایت میکل آرتتا یکی از شانس‌های قهرمانی در لیگ برتر است، گفت: اگر این تیم لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا را نبرد، باید تاریخ‌سازی را فراموش کند. حقیقت تلخی است اما این واقعیت ورزش حرفه‌ای است. هیچکس درخشش ویلیام سالیبا و گابریل در دفاع، درخشش مارتین اودگارد و دکلان رایس، سیوهای فوق‌العاده داوید رایا یا موفقیت بوکایو ساکا در حمله را به خاطر نخواهد سپرد. هیچ مستند نتفلیکسی درباره تیم وجود نخواهد داشت. آنها با کسب نایب‌قهرمانی هرگز مورد تجلیل یا تحسین قرار نخواهند گرفت.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش به سان انگلیس گفت: تاریخ کسانی را که موفقیت بزرگ نداشته باشند فراموش خواهد کرد و به همین دلیل آرسنال با وجود تمام کارهای بزرگی که در دو سال گذشته انجام داده، هنوز قدمی به جلو برنداشته است. هنوز خیلی زود است که دیدار با منچسترسیتی را تعیین‌کننده عنوان قهرمانی بدانیم و فقط باید فقط از تماشای بازی لذت برد.

آرتتای ۴۲ساله از سال ۲۰۱۹ هدایت توپچی‌ها را بر عهده دارد. توپچی‌ها در این مدت دو بار در لیگ برتر به مقام دوم رسیده است. آرسنال در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ جام حذفی را به دست آورد و دو بار نیز قهرمان سوپرکاپ شده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403070100682
  • خبرنگار : 71460